Håber her er nogen der kan hjælpe mig lidt her ......
Mit problem er når jeg smider signalet fra mit skærmkort til mit tv kommer kun min baggrundsbilled på. Det jeg ser i feks. media player kommer ikke med, ej heller er der nogen ikoner på skærmen ?.
Hvis her er nogen der kan hjælpe mig lidt ville det være cool
mit umiddelbare bud er at du kører udvidelse af din skærm.... dvs dit tv er enten til højre eller venstre for din pc skærm... men prøv at hive fat i et eller andet vindue og hiv det ud over kanterne til højre eller venstre så skulle det dukke op på dit tv...
hvis dette ikke hjælper dig ved jeg ikke lige hvad der sker ^_^
HAr haft samme problem, det eneste du skal er at gå ind når du har sat tv'et til, og deaktivere dit computer skærm, så du kun køre med tv,et, eller får du ikke f.eks. film med på tv'et hvis både dit computer og tv skærme er aktiveret samme tid.
Det bedste er at sætte skærmen til klon eller noget i den stil, jeg har nvidia så jeg er ikke sikker på hvad det hedder helt. Men det vigtige er at du får aktiveret theater mode, hvilket gør at når du starter en video på computer skærmen, hopper den op i fuldskærm på tv. Og det selv om du minimerer mediaplayer, der har dog været problemer med skift af video'er i minimeret tilstand i hvert fald på nvidia.