Har selv samme model og må sige det er et godt kompromi mht til ydelse og pris, min er konfiguret en smule mindre med 1GB ram og en T2400 processer, den fik jeg i sin tid til 14000,-. Jeg vil mene den er yderst støjsvag for en computer i sin klasse. Ved almindelig desktop brug, der ikke stresser CPU eller GFX udnøddigt køre blæserne slet ikke, det er altså kun harddiskens summen der høres. Og selv ved spil er blæser støjen meget afdæmpet. Jeg bruger den hovedsageligt til at spille WOW på og her kører blæserne faktisk meget langsomt, og kun en gang i mellem er der brug nedkøling af maskinen hvorfor blæserne må op i fuld omdrejning. Jeg valgte også selv den store 1900x1200 skærm selvom jeg var lidt betænklig eftersom opløsning jo er tæmmelig høj når der skal spilles. Men det har været et godt valg skærmen er af uovertruffen kvalitet eneste problem er lidt backlight problemer i toppen og bunden af skærmen. Skærmen den virkelig god farve gengivelse, faktisk så god at jeg blev nødt til at opdatere min desktop TFT ;)
Alt i alt vil jeg kalde det en rigtig god all round bærbar - der findes absolut bedre computere hvis man kun skal bruge den til kontor arbejde (IBM anyone?) og der kan også fåes bedre og meget dyrere spille bærbar, f.eks. Dells egen XPS serie hvor du kan få stort set samme model med et noget kraftigere grafikkort 7900GTX.