Så vil jeg nu hellere kalde det et showroom, end en butik. Sådan et har de også inde i Dell bygningen i københavn, så tror godt man kan aftale med en sælger at man kommer ind og ser på varerne. :)
Jeg tror nu at det er ok ok tiltag de tager. Der er stadig mange der ikke vil købe noget som de ikke har haft mulighed for at 'røre og se'. Så jeg tror helt sikkert at de kan fange nogle kunder på den måde. Så må vi jo bare håbe at de får noget kompetent personale der ikke bare er ude på at snørre almindelige folk, ligesom som merlin fona etc. gør i mange tilfælde (sidste er bare min personlige mening)
hmm.. lyder godt nok lidt mærkeligt !! giver ik rigtig nogen mening at de ikke bare giver muligheden for at købe dem i butikken !! der skal vel stadigvæk personale til at hjælpe folk i disse showrooms !!
plus der nogen som stadigvæk bliver afskrækket af at skulle handle med større beløb over nettet!!
Dell har hidtil været en såkaldt e-Retailer... Ganske fin nyhed, men kør evt. en stavekontrol på den inden, den går online; man skriver ikke nødvendigvis substantiver med stort begyndelsesbogstav!