Overclocker
Tilføjet:
25-05-2006 17:23:24
Svar/Indlæg:
10/3
Har et problem med min computer en dag gik den bare ned, Den genstartede bare lige pludselig, også da den bootede op igen kom til frem med den her ( blå skærm ) hvor den skriver følgene :
Der er fundet en fejl og windows er blevet lukket ned at forhindre at beskadigelse af computer hvis det er første gang at du har set denne stopfejl skal du genstarte computeren hvis skærmbilledet vises igen skal du gøre følgene sørg for at have tiltrækkelig diskplads, hvis en driver identificres i stopmeddelsen skal du deaktivere driveren eller kontrollere hos producenten, om der er opdateringer til driveren. Prøv at udskifte skærmkortene. spørg hardware forhandleren om der er opdateringer til bios. deaktivere nogle instillinger til bios hukommelsen, f.eks caching eller af skygning. Hvis du skal bruge fejlsikret tilstand til at fjerne eller deaktivere komponenter skal du genstarte computeren og trykke F-8 for at vælge avancerede startinstillinger og derefter vælge fejlsikret tilstand. Tekniske oplysninger : Stop : ox0000007E(oxc0000005,ox808AC31A,oxFCB6208,oxF7CB5F08)
Og har selvfølge prøvet og formatere mange gange på 3 forskællige diske, Men den skærm kommer frem lige efter den er færdig med at formatere og den skal igang med windows installation, Og har prøvet og udskifte mit grafikkort, og har 2 ram klodser i så har prøvet at tage den ene ud og omvendt.
Så er gået lidt død, ved ikke hvad jeg skal gøre, Håber virkelig der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig.
Min opsætning er :
AMD Athlon64 X2 4400+, S939
Sapphire X1900XT, VIVO, 512MB, PCI-E
Corsair TwinX2048-3500LLPRO, 2x1024MB
Sapphire Pure Innovation A9RX480, S939
Seageta 200 Gb Hd,
På Forhånd tak