#10 Emillos, kan du give mig et link til det review?
Det vil jeg gerne se så hurtigt som muligt.
Så har jeg nemlig lige et par steder jeg skal have postet om det hvor folk har helt samme problem.
Nej, jeg er skide kunstig, jeg skal ikke have alle mulige latterlige programmer kørende, redigere i bios eller intet hehe ;)
Der er også nogen der påstår at det er køleprofilet der lige skal sætte sig, at man skal brænde sin gpu ind så at sige, men det er nu en gang fis hvad angår det problem, for man kan let se at det er rammen med de klassiske texturefejl osv.
Der kommer dog også lidt shader problemer, men shader info ligger jo også i ram i dag da shader er så dynamiske at de skal programeres til hvad de nu skal udfører og den information kan vel så blive corruptet i herrre varm ram.
Men hvis jeg åbner når det er galt og mærker på mosfet, ram og gpu køleprofil er der nu intet der er særligt varmt, så det er lidt mærkeligt, men det kan jo være det er det klæbepude fis der er under de køleprofiler til ram der følger med fra Zalman, men det vil jeg nu se selv i det review før end at jeg for at sige det som det er tror på det.
Mange der har sagt de er skide gode og at de kan clocke 800+ med dem jo.