Men nu forstår jeg hvorfor jeg aldrig vinder, har altid troedet det var ens rrigtige navn man skulle skrive, og ikke NICK, men kan i på OC ikke skrive NICK i stedet for navn, for det er altså en let misforståelse? ;-/
Det er lidt pinligt, men jeg sidder og bliver i tvivl im #11 joker for jeg skriver også altid mit rigtige navn. Brugerdatabasen har selvfølgelig både nick og rigtigt navn så jeg går ud fra det er en joke.
Tjaa... nu var det jo også så butt-ugly det kabinet at havde man vundet det var det nok gået på auktion med det samme... Men for hvad det er, tillykke, noget er det jo værd :P
.. har lige et spørgsmål til konkurancer... når man deltager skal man så bare skrive sit rigtige navn og ens email(som er brugt i ens profil) eller skal man være logget ind.. kan ikkke helt finde ud af det
Skulle også sige at Du trænger til det Kabinet, selvom du siger at din Kuffert er så dejligt let at have med til LAN, men det ligner altså noget.......... :e ..................
Kan inaktive brugere ikke vinde? Såfrem at man har tilmeldt sig hwt.dk fordi man har set at man kan finde sådan et kabinet, og derfor ikke været aktiv endnu?
(PS det er sgu en god reklame i får med de reklamer! :D)