Studiedata.dk?

Hyggehjørnet d.  26. maj. 2006, skrevet af II DoMain II
Vist: 641 gange.

II

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2006 14:14:08
Svar/Indlæg:
842/269
Hvad fanden sker der lige for studiedata.dk?
Nu er der gået 12 dage siden jeg bestilte mine dele, og jeg har ikke modtaget noget endnu? - De svarer ikke tilbage på mine mail's, og deres telefon er lukket?

Jeg står og skal bruge de dele jeg har bestilt, så skal jeg bare bestille dem et andet sted?

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
26-05-2006 14:19:10
Svar/Indlæg:
14079/622
Det lyder mærkeligt. Måske pga. omstruktureringen ?

Da jeg for en 1-2 uger siden bestilte nogle ting fra studiedata, kom de dagen efter. Har aldrig haft problemer med dem :)

Men afbestil dem da, og køb et andet sted.

Beach

Superbruger
Tilføjet:
27-05-2006 02:21:53
Svar/Indlæg:
112/15
Stidiedata er blevet solgt x(

Snip fra deres forside--->
tilhed før stormen ....
Efter 7-8 spændende år i "nørdeje" er Studiedata eShop blevet opkøbt af en investor, der har store planer med vores allesammens lille nørdshop 🙂

Dette betyder at vi, udover et bredere sortiment og samlede computersystemer, genopliver en længe savnet ting ved eShoppen - nemlig den fysiske afhentning. Og det bliver ikke blot en afhentning; for første gang i Studiedata eShops historie vil vi satse og lave en rigtig butik for hardwarenørder serviceret af hardwarenørder! Glæd jer!

Butikken kommer i Københavnsområdet og vi skal nok informere om, hvornår den åbner. Regn med 1-2 uger før du kan komme ud og besøge os IRL 🙂

Vi har desværre ikke fået sendt overvældende mange ordre ud denne uge på grund af omstruktureringerne i virksomheden, men vi regner med at gå på igen mandag morgen og få bunken af ventende ordre færdigekspederet. Vi beklager den forsinkede ekspedition, men vi har desværre ikke kunnet nå det hele på en gang.<---snap

Så mandag (måske) kommer der lidt mere gang i den igen

//Beach

II

Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2006 20:34:23
Svar/Indlæg:
842/269
Det stod der også for 10 dage siden ;)

Symbol

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2006 07:54:31
Svar/Indlæg:
576/62
Jeg bestilte lidt småting i sidste uge hos studiedata og der gik 1 uge inden det ankom.

steen

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2006 14:19:51
Svar/Indlæg:
2870/65
Hæ....det er ikke første gang de laver det nummer.

Jeg har også haft problemer med Studiedata før...af samme årsag. Det blev et helvede at få pengene tilbage.

I mine øjne er de ikke specielt fleksible...men denne gang har de da i det mindste skrevet en besked på deres hjemmeside.

Det "glemte" de sidste gang, da de flyttede til Sluseholmen.

Jeg handler ikke med de mennesker igen!

Studiedata

Overclocker
Tilføjet:
30-05-2006 17:01:16
Svar/Indlæg:
30/0
Hej Steen

Det er lidt svært for os at kunne kommentere om sagen, da vi jo ikke har haft noget med Studiedata at gøre før for omkring 14 dage siden.

Det er altid skidt at have utilfredse kunder, og det vil vi selvfølgeligt gøre vores bedste for ikke at få, men kan selvfølgeligt ikke rette op på andres fejl i tidligere regi.

Til slut vil jeg jo så lige nævne at du reelt aldrig har handlet hos os, da den eneste der er tilbage fra det oprindelige Studiedata er Jens Persson, stifter og tidligere ejer, som fungerer i en konsulentrolle for os. Så det kunne være at du kunne se igennem fingre mht navnet og tidligere dårlige erfaringer og kan handle hos Studiedata igen :)

Det er dog vores indtryk at Studiedata har udskilt sig fra mængden i alle årene med hensyn til viden om produkterne og god kundeservice. At der bliver slået en skæv en gang imellem kan dog sjældent undgåes.

steen

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2006 17:33:26
Svar/Indlæg:
2870/65

Hvis den oprindelige ejer er væk, vil jeg da overveje det seriøst.

I skal da ikke klandres for hans fejl. Så, jeg trækker stille min udtalelse tilbage, hvis alt skal være fair...og det skulle det jo gerne være. :e