Internet Explorer 7+ til Vista

Litteratur d.  28. maj. 2006, skrevet af Stensgaard
Vist: 621 gange.

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2006 21:29:55
Svar/Indlæg:
2620/327
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2006 21:44:06
Svar/Indlæg:
10398/435
tja det er vel fint nok. sådan er markedsstrategier nu engang.

DX10 er nok for mig til at skifte når der udkommer spil... Jeg vil anbefale folk at læse om DX10. DX10 er ikke bare en overhaul af dx9, der er så meget forskel at dx10 faktisk ikke er bagudkompatibel med dx9.

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2006 23:04:02
Svar/Indlæg:
5600/32
Det har ingen indflydelse for mig. Jeg har en fobi for alt der hedder iexplorer :e.

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2006 23:12:19
Svar/Indlæg:
3943/44
#1 tror ikke jeg skifter, skulle da kun være pga. jeg er spil anmelder her på siden, ellers ved jeg sku ikke, IE bruger jeg ikke.
Og det er jo kun et salgs trick fra microsoft at DX10 ikke kan fåes til XP.
Men vista har bare et endnu størrer problem, hvilket er den manglede understøttelse for openGL, som jo selvfølgelig er et forsøg på at presse den konkurrent ud af markedet, og så kan folk snart ikke spille på andet end windows.
Vi kan jo være så heldige at det får nogle spil producenter til at skifte helt til openGL 2 når den standart bliver færdig.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2006 23:56:47
Svar/Indlæg:
10398/435
salgstrick? nej du får bare ikke lov til at køre med dx10 :e

PBM

Superbruger
Tilføjet:
29-05-2006 10:10:01
Svar/Indlæg:
309/23
Jeg bruger heller aldrig IE, men derfor vil jeg da alligevel lige give det en chance når det kommer!

foo

Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2006 12:04:50
Svar/Indlæg:
1685/240
tror virklig ikke vista bliver særlig populært...

bare en fornemmelse jeg har...

XinqX

Overclocker
Tilføjet:
29-05-2006 13:50:31
Svar/Indlæg:
92/19
#6 det samme her... mit problem vil være forældre kontrolen som efter hva jeg har hørt skulle kunne slukke ens com på et bestemt tidspunkt, og hvis nok os at man kun kan game i de timer ens forældre gir en lov til :l

de er sq heller ik for kloge, skulle ik undre mig hvis folk vil have ie7+ på xp at nogle cracker det til xp...

c0sm0

Overclocker
Tilføjet:
30-05-2006 09:40:27
Svar/Indlæg:
121/28
Well... det er udviklingen, følg den eller la' vær'... Vær nu bare glad for der sker noget... Hvis ikke Vista kommer til at sparke røv får de et seriøst problem med OSX som -efter min mening- er det mest geniale OS i dag. Forældrekontrol, og hvad så?... det kan man sq da bare slå fra, medmindre man bor hjemme ved far og moar... :00

huh?

Superbruger
Tilføjet:
01-06-2006 18:06:04
Svar/Indlæg:
149/39
Nu er jeg en af de personer der vil have mit windows på under 200 mb ram brug. Har haft den på 160 for ikke så langt tid siden. Men Windows Vista er en værre ramsluger. I hvert fald 64-bit delen (jeg har en 64-bit cpu). Nu ser vi også DirectX10 og IE7+ KUN er til Vista, og desuden er der noget med at Vista vidst kan opfange ulovlige ting på ens computer. Eller er jeg helt galt på den? Jeg tror ikke på at ingen ikke har noget ulovligt på deres computer, så det er vel heller ikke så fedt.

Det med at Microsoft laver programmer og Directx10 så det kun kan bruges til Vista er ret svinsk. I dag går stortset alt op i penge, og kun "stormagterne" hvis vi kan kalde firmaerne det, vil have markedet for sig selv. Ikke om jeg vil betale for Vista, det er helt sikkert. De skal ikke have flere penge fra mig! Men jeg må sikkert se i øjnene at jeg ender med at købe det, hvis jeg vil bruge min computer i fremtiden.

c0sm0

Overclocker
Tilføjet:
03-06-2006 20:42:21
Svar/Indlæg:
121/28
#9 Vil give dig ret i en del af de ting du skriver, men igen det er nu engang udviklingen... Og som du ganske rigtigt skriver så tror jeg ligesom dig, der vil være en masse - om de vil det eller ej - der må se det i øjnene. Det er en grum grum verden vi lever i ;)

Men jeg vil ikke udtale mig 100% før jeg har set og testet M$ final release af deres nye OS.

Jeg er bare glad for der sker en udvikling, istedet for det hele går i stå.

En ting jeg har dog gjort op med mig selv er at hvis Vista har flere negative end positive sider, så bliver mit fremtidige OS helt og holdent OSX. Der er så mange ting der gør Windows XP forældet i forhold til OSX, og det er da også klart da Windows XP har langt flere år på bagen.

Windows XP er da et udemærket OS - had mig bare for at skrive det - ;) men hvis der aldrig var sket noget på det område så var vi ikke kommet længere nu end til Win 3,1 og MAC kørte stadig med deres System 2...