FEAR patch 105

Spil d.  30. maj. 2006, skrevet af Lahnet
Vist: 454 gange.

Lahnet

Overclocker
Tilføjet:
30-05-2006 22:26:40
Svar/Indlæg:
127/32
Undervejs (læs næsten færdig) igennem FEAR i singel player mode, får jeg lyst til at prøve multi player delen.
Finder ud af at hvis jeg skal have fuldt udbytte skal pacth 105 downloades. Ingen problemer her, det fungerer fint. Da jeg så efterfølgende vil spille lidt videre i singel player mode KAN JEG IKKE KOMMER TIL AT SPILLE MINE SAVED GAMES. F**k det er bare for meget. Har prøvet systemgendannelse, herefter er der intet af spillet der virker, så det er droppet.

Er der en venlig sjæl, som ved hvordan den klares? Jeg gider næsten ikke spille det hele igennem igen.

voldsvalle

Superbruger
Tilføjet:
31-05-2006 00:03:31
Svar/Indlæg:
440/46
Du kan jo starte med et nyt spil og så snyde ved at skippe et level.

Snydekoderne finder du her, inkl. den der skipper et level.

http://www.cheatcc.com/pc/fear...

Det er et kendt problem, at formatet på save games ikke er kompatible med den patch, du har brugt. Sierra skulle i øvrigt forsøge at løse problemet med et hotfix, men hvornår det kommer må guderne vide.

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2006 00:06:21
Svar/Indlæg:
2845/91
Gem dine saves og fjern installationsmappen, installer spillet forfra og smid den patch ind som du havde før (hvis du havde en).

Prøv evt. at have en multiplayer installation og en anden mappe med singleplayer install.

Hmm måske det er nemmer bare at bruge cheats og bruge level change + våben cheat :) (ja single - ALDRIG bruge tjit i Multi så er du en taber).

Jeg læser altid teksten til en patch hvis jeg har nogle saves jeg vil beholde.

Lahnet

Overclocker
Tilføjet:
31-05-2006 08:29:47
Svar/Indlæg:
127/32
#1 Maphole hehe, jeg havde ikke tænkt så langt at man bare kunne "snyde" men det virker squ. Snyder elles ALDRIG lægger hellere spillet væk i et stykke tid. Jeg blev bare så sur over at en pacth fra producenten lavede rav i mit spil.

#Fint råd, men jeg kan ikke skrue tilbage på den måde jeg kom fra en installation direkte fra cd.

Nic-hlas

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2006 09:03:03
Svar/Indlæg:
1245/162
#0 har samme problem...det er en lo*t* patch x(

Lahnet

Overclocker
Tilføjet:
31-05-2006 11:33:26
Svar/Indlæg:
127/32
Så er jeg tilbage hvor jeg var kommet til.

MEN lygten på X tasten er væk, hvad er det for noget bæ!!!!!!!!
#4 Virker din?

TontonE

Superbruger
Tilføjet:
03-06-2006 00:53:40
Svar/Indlæg:
1093/51
Men til gengæld får I: Two brand new multiplayer gameplay modes and two new maps ;)

voldsvalle

Superbruger
Tilføjet:
03-06-2006 10:16:18
Svar/Indlæg:
440/46

Såvidt jeg har hørt, så skal du slette spillet, installere spillet og opdatere det under installationen. Ellers går der kage i det.

Nic-hlas

Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2006 12:07:51
Svar/Indlæg:
1245/162
#5 nej min virker ikke...kan ik loade mine saved games...det lukker ned med fejl report:S

Lahnet

Overclocker
Tilføjet:
03-06-2006 15:37:52
Svar/Indlæg:
127/32
Så kom der svar fra deres support:

Hello,

Thank you for contacting Vivendi Games

My name is Sirish. I am a Technical Support Engineer and will be
Interacting with you on the issue you are experiencing.

The issue could occur due to any of these reasons.

1) If the game files are corrupt
2) If there are errors on the hard drive

Please follow the below steps to resolve your concern effectively:

1) Login to the following web address:
www.gofear.com/news/148
2) Scroll down the page and click on "Download FEAR Unpatcher (19MB)" link. It will prompt you with three options. Click on 'Save' button and save this zip file on to your Desktop.
3) Next, double click on the downloaded ("FEAR-Unpatch") file and extract the contents. Three folders (namely FEAR103, FEAR104 & FEAR105) would be created.
4) Open the FEAR104 folder and press CTRL and A buttons on your keyboard simultaneously to select all the files. Next, press CTRL and C buttons on your keyboard simultaneously to copy all the files.
5) Now, go to the FEAR installation folder (for eg 'C:\Program Files\Sierra\FEAR') and press CTRL and V buttons on your keyboard simultaneously to paste the copied files. It will prompt you with "Confirm File Replace" dialog box, click on the 'Yes to All' button.
6) Close all the windows and launch the game. You would be prompted to update the game to the latest patch, click on the NO option and play the saved games.

I hope the above information helps you.

Thank you for understanding and continuing support.

Regards,

Sirish
Vivendi Games

Jeg har nu gennemført og herefter opdateret. Iøvrigt et kanon godt spil.