#2 w800 er ikke helt spild, den har bedre headphones og mere hukommelse, og så er den ikke så meget dyrer. (og man kan sætte endnu bedre headphones til den uden at skulle købe kabler, da det almindelige headset har 3,5mm jack)
Jeg har selv k750i og er ganske godt tilfreds med den, dog er jeg ved at være træt af den, for den har som alle andre SE telefoner med joystik det problem at joystikket bliver slidt op.
Billederne ved jeg ikke hvordan er med den nye model (de har skiftet fra cmos til CCD) men de skulle være bedre end på min, for jeg syntes ikke den tager nogle særligt gode billeder, den kan tage et billede af et stykke a4 papir, og det er nemt at læse på ens telefon / computer senere.
Men ellers skal lyset være helt det rigtige, for meget lys - giver steger, det samme gør for meget.
Men som sagt den nye model skulle være bedre, tror også at w800 har den nye chip.
[edit] Vil da i øvrigt påpege at en SE t610 er ganske solid, min overlevede at jeg kørte galt, og den lagde på sædet, da jeg ramte et træ, jeg hæv den ud af instrumentbrædtet, og ringede efter en ambulance, det skal dog siges at skærmen ikke overlevede, historien er dog lidt længere end det.