Der er vist nogle fra et asiatisk site som har gjort det med nogle pre-produktion eksemplarer af 7800gt. Ellers så tror jeg ikke der er nogen som har omgået bootstrap beskyttelsen, men hvis nogen skulle finde ud af andet, så sig da endeligt til :i
Det kan være du, med en GTX bios får nogle bedre ramtimings, som gør du måske kan få rammene overclocket lidt højere, men det skulle så også være det eneste.
Et voltmod er jo også en løsning til at få lidt mere ud af dit 7800GT.
Hvis du kan oc det 7800GT med 17% over GTX hastighed, vil det sikkert yde omtrent ligesom et GTX, fordi et GTX har 17% flere pipelines ~ 17% hurtigere ydelse. Det rundt regnet og der er andre ting i GPU'en der også har indflydelse på hvordan det arbejder, men du burde nogenlunde kunne ramme GTX ydelse alene ved at forhøje clockfrekvensen.
Jeg tror nok GT specs er 400 MHz, og GTX 425 MHz, så hvis du kan få dit GT kort til at ramme 497 MHz og 1300MHz på rammene. Både GT og GTX'erne bruger formentligt samme rammoduler, 1,4ns moduler, men du skal lige tjekke hvilke der er på dit grafikkort. Du kan læse det direkte på ic'erne og sammenligne her:
Jeg kan måske skaffe nogle billeder af det vmod som er lavet på mit 7800GT. Men skal lige siges at det måske ikke er helt sikkert at gører det. MIt 7800GT døde dagen efter jeg fik det! Jeg ved ikke om det er vmod der gjore det ? Eller om det virkelig er psu'en ??