Studiedata.dk?

Hyggehjørnet d.  02. juni. 2006, skrevet af II DoMain II
Vist: 281 gange.

II

Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2006 13:39:52
Svar/Indlæg:
842/269
Jeg vil lige høre om nogen herinde ved hvordan jeg kan komme i kontakt med studiedata.dk?

Eller om nogen ved hvornår de "vågner" igen?

Nu har jeg siden den 15. maj, ikke kunne komme i kontakt med dem. Hverken på det telefonnummer der står på deres side, eller på info@studiedata.dk

Nogen der ved noget?

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2006 13:42:21
Svar/Indlæg:
7263/260
Ehm, faktisk ikke. Jeg har også bestilt noget for lang tid siden.
og de svarer ikke pr. email eller telefon?. :S

Så jeg har det samme problem som dig, så jeg lytter med her. 8) :00

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
02-06-2006 13:46:29
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg vil gerne oplyse om, at der allerede er lavet en tråd om samme. http://hwt.dk/forum.asp?mode=t...

Quote:

"II DoMain II, vi beklager meget den lange leveringstid, det er selvfølgeligt ikke noget vi ønsker at udsætte vores kunder for, men grundet opkøbet af Studiedata (navn, lager og kundebase) har der været nogle forsinkelser i forbindelse med lagerflytningen, det beklager vi selvfølgeligt meget og vi kan med sikkerhed sige at det IKKE vil blive en normal del af den fremtidige drift!

Efter hvad jeg kan spore mig frem til i vores system, udfra de data jeg kan finde i din brugerprofil her på HOL, blev din ordre (hvis den indeholdt vandkølingselementer+andet) afsendt i går og du skulle derfor gerne modtage den i dag fra PostDanmark.

Vi beklager forsinkelsen til alle, nye som gamle kunder.

Problemet mht telefon og email kontakt er grundet flytning fra Studiedatas lokaler til de nye lokaler, vi håber på en snarlig løsning på dette problem, ellers er I velkomne til at bruge nedenstående email og telefonnummer indtil ovenstående problemer er løst:

Telefon 44912711 - Spørg efter Dan
Email Dan@danrex.com

Mvh,

Dan Christensen

Studiedata Aps / DanRex A/S "