Jeg vil så ofte som muligt prøve at være på US-team, så hvis vi vil "rotte" os sammen, så skift til US-team.
Lad helst være med at poste IPer på servere i denne tråd, da vi ellers ender med at få en masse folk som spiller på forskellige tider i stedet for samlet som en gruppe kl 20.
Teamspeak (Fearless Angel) NEDE http://www.goteamspeak.com/ind... KUN til folk i HWT BF2 spillet 82.47.72.136:8767 allow server til at assigne jer. Ingen password
hehe! skaterpete=kakarot540 og det kan godt være at jeg er klar!! ang teamspeak så har jeg ik lige prøvet det før! men jeg finder lige ud af om jeg kan få det til at køre her!!
#alle.. ja jeg fandt ud af at der sku bruges port nr. også.. så derfor har jeg tilføjet et.
men den skulle ellers være oppe og køre fint så hvis ellers folk ka finde ud af at logge på den.. (Brug hwt.dk nicks inde på ts serveren så vi ved hvem vi snakker med tak)!!!
Jeg hedder BlackAngel in game med min nye account som ikke er fra en af de gamle claner jeg var i.
TS´en er self oppe igen lidt i 20.00 i aften.. og hvis der er nogle problemer så pm mig bare.
#19 du ka li så godt gi fortabt #15 er blevet ramt af intel feberen og kan derfor kun se det gode i hans 5xx/6xx system.. også selvom vores A64 systemer rå banker hans system sammen i stort set alle test.
At conroe så er endnu bedrer er jo en helt anden snak... men jeg er nu ligeglad jeg har allerede sagt at jeg ikke rør AMD igen før de tager sig sammen og kommer med DDR3 eller XDR eller tilsvarende da DDR2 simpelthen er tidsspild/ydelsestab i en A64 platform imo.
En ting jeg RIGITG godt kunne bruge i Battlefield 2 er et stort BÅT horn på APC og Tanks,
Det er 7 gang i dag [indsæt random pikabe] er løbet LIGE IND FORAN min tank og før de rammer jorden får man lige en " You have been punished for teamkill "(Som kun bør give 1, max 2 minus) ARG x( :x :l 8)
Ny Skribent
Tilføjet: 05-06-2006 17:00:47
Svar/Indlæg:
5679/460
27# har også lavet en TK ved at en nar lander lige ned i rotor blade jeg var lige landet for at smide et folk så lande han oven på mig og bliver hakket i strimler
Ja det gik ikke særlig godt idag, jeg måtte også smutte efter kort tid, men jeg kan ikke få min pc til og kører som den skal :r Det er ik til og spille når det hakker hver 3. sek...
på serveren måtte commander ikke flyve, men det gjorer han og enda uden at blive kicket/banned. desværer løb han hen for at nuppe en chopper, så jeg gjorer hvad der var nødvendigt ;)
#55 og hvorfor skulle han da ik ha lov til at flyve? du kan da bare starte en vote hvis du ikke bryder dig om det.. mener ikke admins må gennemtvinge den slags "særregler" på ranked servere. :)
§1.6 Server administrators may not explicitly or implicitly (by actions) enforce restrictions on roles or kits that players can use while on your server.
This would include but not limited to: § Spec Ops § Squad Leader § Note.. Commander class can not be enforced due to the § 2.3 rule change
§2.3 You may not deliberately hinder your own team or acting in such as way as to cause team mates unavoidable deaths or team losses.
§ Commander flying or in a vehicle instead of commanding § Destruction of friendly vehicles § Excessive team killing § Team switching to gain medals or awards
så hvis han kan prestere at commande nogenlunde selv om han flyver er det ok, og admins må derfor ikke kicke/banne af den grund ;)
#56 jeg kunne ikke få lov til at starte en vote, knappen manglede simpelthen.
reglerne for severen er da gældende og der stod at commander ikke må køre eller flyve.
Illuminati simpelthen hoppe ud af heli da han sad som gunner og ikke skød, pisse irriterende. efterfølgende må Illuminati placere et køretøj mellem heli og commander for at forhindre ham i at ny heli'en
ja det var for nice at ejecte fra heli mens han sad som gunner og styrede commander menuen.. I version 1.3 fortsætter helier ikke med at flyve, de dratter hurtigt til jorden :e Den med tanken var nu bare for at irritere ham...