Overclocker
Tilføjet:
06-06-2006 20:36:52
Svar/Indlæg:
4/1
Hejsa!
Jeg har fået købt mig en brugt AMD 64 3700+ San Diego og en DFI LP UT-D.
I starten kørete det hele meget godt, undtagen onboard lan men den fik jeg fixet.
Men nu for nylig er den begyndt at gøre mærklige ting..
Når jeg starter computeren og den nå til den der windows XP loading screen gå den i stå også restarter den, men efter par gange af de restart kan den nogen gang gå i windows men nogen gang kommer du også en Blå skærm der fortæller mig at jeg skal restarte computeren og hvis denne blå skærm kommer igen skal jeg gøre følgene ting : tjek de nye hardware som jeg har installert, Fjerne de nye Hardware som der er blevet installert,
ogden siger også noget om at slå Cache settings og shadow fra..
Jeg har prøvet at fjerne de nye hardware og sæt dem i igen og tjekket om der var noget hardware der var sat forkeret men nej det var det ik og det tjekkede jeg flere gange..
Da jeg købte den var den OC og så OC jeg den også og det hele virkede fint, indtil jeg tog min com. ud og sat neon rør i, så skete det problem som jeg beskrev, har enda prøvet fjerne neon røret og sætte det hele til Defualt i Bios, Flashed til det nyeste Bios osv.
Har en ide om at det måske kunne være mit ram der skyldes problemet da jeg har en Kingston 512 PC 3200 og 1 GB TwinMose PC 3200 ram i, men har også prøvet at skifte den 512 ram ud med en anden 512 eller kører kun 1 ram ad gangen i foskellige slots, men ingen resutalt.
nogen der har en ide om hvad der kunne være galt? har brugt ufatlig langtid på det men ingen forskel, har prøvet mange foskelige ting..
ops glemt lige min Com spec.
AMD 64 3700+ San Diego
DFI LP UT nF4-D
1x 1GB Twinmose PC3200 1x 512 MB Kingston PC3200
Segate 40 gb
NorthQ 4775-500 Ultra Silent PSU
skærm : Iiyama LS9020UT Vision Mastar 1451
Tak på Forhånd!