Uden tvivl det værste kort man kunne opdrive var mit Asus Riva128 kort, tænk engang at man laver et kort der mangler en masse ting i hardwaren, laver nogle fuldstændig vanvittigt dårlige drivere, for aldrig at gøre driverne færdigt. Dette kort blev afløst af et gammelt Matrox millenium pci-kort med 4 mb ram og så 2 voodoo2-kort med 12mb ram fra Creative, disse kort kunne clocke mere en 30% med standard kølingen, og med godt blæseværk over dem mere end 50%, jeg ville tro at der ingen grænser var hvad disse kort kunne klare. Dette setup klarede jeg mig med i lang tid, da cpu'erne ikke kunne levere data nok til dem i lang tid.
Generelt leverede voodoo kortene det bedste, så de har været de mest fantastiske gennem tiden, jeg har haft dem alle med undtagelse af det fasamøse v5-6000.
Jeg har samtidigt haft de fleste af topkortene fra Nvidia, og det var tårervædende farvel da Nvidia købt 3dfx. Radeon-kortene har generelt aldrig sagt mig noget, det eneste kort fra deres side der overraskede mig var et 9600xt kort, det clockede helt fantastiskt, og kunne levere en god ydelse samtidigt med jeg opgradere min hovedmaskine med geforce-kort.