Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 13:08:52
Svar/Indlæg:
1089/98
Hej Hwt.
Jeg sendte min Chill Innovation 520W A2 ind den 23maj for at få tjakket den, da den opførte sig underligt! Og mit 7800GT Døde dagen efter jeg havde fået det, og det var den der træt det.
Den 30 maj får jeg at vide at den er tjækket og ikke fejler noget, og de vil returnere den.
Jeg skrev samme dag, bare at det var iorden, og ventede at se den inde for er par dage.
Jeg har ikke hørt til dem siden den 30 maj, og skrevet til dem siden! Men de svare ikke, og jeg har ikke se mit psu endnu :r
Så konklusionen er at der ikke kan konstateres nogen hardware mæssige fejl på PSU'en, så umiddelbart kan vi ikke gøre andet end at returnere den.
Det er meget surt at jeg ikke har nogle psu som kan trække noget lige nu, og vil gerne have min psu tilbage!
Jeg skulle meget gerne have den idag eller imorgen, da jeg ikke er hjemme helle næste uge! Så jeg kan ikke tage i mod den!
Så vil hører om der er andre der ved noget om hvor lang tid de har om at returnere ders ting ?
Mvh.