*Lukket*

Diverse d.  08. juni. 2006, skrevet af --DaxTeR--
Vist: 208 gange.

--DaxTeR--
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 13:08:52
Svar/Indlæg:
1089/98
Hej Hwt.
Jeg sendte min Chill Innovation 520W A2 ind den 23maj for at få tjakket den, da den opførte sig underligt! Og mit 7800GT Døde dagen efter jeg havde fået det, og det var den der træt det.

Den 30 maj får jeg at vide at den er tjækket og ikke fejler noget, og de vil returnere den.

Jeg skrev samme dag, bare at det var iorden, og ventede at se den inde for er par dage.

Jeg har ikke hørt til dem siden den 30 maj, og skrevet til dem siden! Men de svare ikke, og jeg har ikke se mit psu endnu :r

Så konklusionen er at der ikke kan konstateres nogen hardware mæssige fejl på PSU'en, så umiddelbart kan vi ikke gøre andet end at returnere den.

Det er meget surt at jeg ikke har nogle psu som kan trække noget lige nu, og vil gerne have min psu tilbage!
Jeg skulle meget gerne have den idag eller imorgen, da jeg ikke er hjemme helle næste uge! Så jeg kan ikke tage i mod den!

Så vil hører om der er andre der ved noget om hvor lang tid de har om at returnere ders ting ?

Mvh.

gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
08-06-2006 13:10:44
Svar/Indlæg:
5679/460
hvem er det du har handlet ved?



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 13:26:44
Svar/Indlæg:
6624/113
Så ring da til dem.



--DaxTeR--
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 13:33:15
Svar/Indlæg:
1089/98
#1 Den er købt ved SHG.dk
Men snakkede med Chill, og de syndes jeg skulle sende den ind for at de kunne tjække den for fejl, da den opførte sig underligt.





#2 God itde.



Nosferatu
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 14:02:11
Svar/Indlæg:
2029/63
Nej en smart ide at burge telefonen :p ROLF



gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
08-06-2006 14:24:48
Svar/Indlæg:
5679/460
shg har jeg også haft problemer da jeg sendte min mp3 afspiller ind gik der 2 uger så fik jeg dne ombyttet men li-on batteri det glemte de der gik 7 mdr og det var først da jeg truede dem med at gøre en sag ud af det at de letted røven jeg ringed vil ca. 50 gange der op og sendte 200 mails men det var først da jeg sagde at jeg ville gøre en sag ud af det så gik der 2 dage



--DaxTeR--
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 14:36:54
Svar/Indlæg:
1089/98
#5 Jeg har skam ikke haft problmer med SHG.
Første gang der var problmer med psu'en, byttede i den på stedet. Nu er det selv Chill som ikke har taget sig sammen.



Lars
 
Superbruger
Tilføjet:
08-06-2006 15:07:38
Svar/Indlæg:
1633/76
Jeg har haft MUCHO problemer med dem.. de ombyttede nogle ram uden problemer, men da jeg skulle have ordnet et bundkort, så mente de at jeg selv havde misligholdt det pga. der var færre pins end normalt i floppyporten (men de undrede sig ikke over at der ikke var boret huller, printbaner eller loddeøer til de samme pins, de tjekkede heller ikke producentens hjemmeside for at se det kunne være lavet sådan). Alt i alt synes jeg faktisk de er lidt amatør-agtige af en stor butik at være.



Nosferatu
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 15:10:43
Svar/Indlæg:
2029/63
Og de mener jeg har smadret en skrue trækker igennem mit bundkort, pakket det ind og sendt det til dem!

Latterlig undskyldning for ikke selv at se om pakken er skadet når postdanmark kommer med pakkerne! x(



Galvatron
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 15:17:11
Svar/Indlæg:
650/57
Af det #0 skriver har jeg ikke kunne finde ud af om han har sendt PSUen til shg.dk eller til Chill Innovation ?



--DaxTeR--
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 15:25:28
Svar/Indlæg:
1089/98
#9 Har sendt den til Chill Innovation.
SHG.dk har ikke noget med det her og gører. :)

Men synes også det er ret amatør agtige af dem...





gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
08-06-2006 15:31:12
Svar/Indlæg:
5679/460
6# det er også det eneste problem jeg har haft med dem jeg har fået byttet 3 harddiske plus det løse uden problemer



--DaxTeR--
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-06-2006 18:53:20
Svar/Indlæg:
1089/98
Hej igen.
Jeg fik en ny psu hjem idag :) Så nu er alt iorden.