Empire USB 2.0 Pen DVB-T

Diverse d.  08. juni. 2006, skrevet af Liquid04
Vist: 3333 gange.

Liquid04
 
Overclocker
Tilføjet:
08-06-2006 21:07:21
Svar/Indlæg:
126/22
Hey folks

Nogen der ved hvor denne fine ting kan købes? Det må siges at være et godt resultat, der kom ud af testen her på siden :D

beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2006 21:13:40
Svar/Indlæg:
3943/44
http://pttrading.inventit.dk/s...

[edit] Men det ser ikke rigtigt ud til at der er nogen der har fået den endnu, men sådan er det testene skal jo gerne ligge klar inden produktet kommer på markedet.
Men liste prisen er i følge empire selv 549kr



Xayster
 
Overclocker
Tilføjet:
08-06-2006 21:21:06
Svar/Indlæg:
14/0
Jeg har været derinde og kigge, men jeg kunne desværre intet finde. Andre der har haft mere succes?



Liquid04
 
Overclocker
Tilføjet:
08-06-2006 21:33:08
Svar/Indlæg:
126/22
#1 Okay takker...

Det hjalp mig til at finde et link til en netshop, hvis der skulle være andre end mig som er interessede:

http://www.computermester.dk/s...

Så skal man bare søge efter "empire pen" og så kommer den ;)

Edit: Så er den bestilt :D



Xayster
 
Overclocker
Tilføjet:
10-06-2006 11:05:57
Svar/Indlæg:
14/0
Er den modtaget? 🙂

Fik den også lige bestilt :P



Xayster
 
Overclocker
Tilføjet:
13-06-2006 11:52:49
Svar/Indlæg:
14/0
Så er den modtaget, og er godt tilfreds med kvalitet osv. indtil videre.. skal lige gennemprøves ordentligt :)

Har dog et problem... Kan ikke få den til at virke på min bærbare, kun på min stationære den virker... Når jeg søger i TM, kommer der godt nok 4 kanaler frem, men det hedder ikke noget, og der er heller ingen billeder....???



Cloud!
 
Overclocker
Tilføjet:
13-06-2006 12:17:29
Svar/Indlæg:
15/0
Jeg ved ikke om det var mig der ikke fandt det i testen, men understøtter den undertekster?

Hvis den gør, skal jeg nok have sådan en.



Liquid04
 
Overclocker
Tilføjet:
14-06-2006 23:46:22
Svar/Indlæg:
126/22
Jaja, jeg modtog den også for nogle dage siden, og synes også bare det er en god billedkvalitet...:)

Men har bare undret mig lidt over, om den virkelig understøtter undertekster, for jeg har ik set nogen endnu, andet i en reklame... Det kan jo også være softwaren der er noget galt med... ?:(



molassen
 
Overclocker
Tilføjet:
16-06-2006 13:01:23
Svar/Indlæg:
9/0
Hej, jeg er ny her!
Jeg har ogsa købt denne dims på baggrund af den flotte omtale. Jeg synes det er ærgeligt at testen ikke omfatter aftestning af undertekster såvel DVB og teletext. Det er jo det mest omdiskutterede emne i DK når man snakker DVB-T.
Anyway - i går var der undertekster i TotalMedia på en film på DR2 - siden har jeg ikke set skyggen af undertekster i TM. Jeg tror at de var hardcodet. Har prøvet MediaPortal men denne understøtter ikke subs. Jeg har nu købt DVBViewer som jeg endelig har fået til at virke med Empire USB2.0 Pen DVB-T (vælg settings, options, directX og sæt current device til Digital TV Receiver) <U>MINDSANTEN</U> , nu er der undertekster på DR1 og TV2. Jeg har ikke prøvet DR2 endnu, men jeg er en MEGET glad mand.
<B>Konklusion</B>
Empire USB2.0 Pen DVB-T understøtter DVB subtiles og Teletext subtitles med det rigtige software. Jeg har indtil videre afprøvet:
TotalMedia - nej
MediaPortal - nej
MyTheatre - ja
DVBViewer - ja
Så der er lys forude!
Mvh. Morten Lassen
:)



molassen
 
Overclocker
Tilføjet:
16-06-2006 13:16:12
Svar/Indlæg:
9/0
Min opsætning af DVBViewer:
1. Vælg tuner
-> settings, options, directX og sæt current device til Digital TV Receiver
2. Vælg Video decoder
-> settings, options, directX og sæt Video decoder til "ArcSoft Video Decoder"
3. Vælg Audio decoder
-> settings, options, directX og sæt Audio decoder til "ArcSoft AC3 Audio Decoder"
4. Slet alle kanaler
-> Channel, Channellist, Channels, Clear all
5. Scan kanaler
-> Channel, Channellist, Channel Scan, root=Terrestrial (EUR), vælg Scan
6. Undertekster
-> View, Show Subtitles, vælg DVD subtitles og Danish i dropdownlisten

Nu mangler jeg bare at få fjernbetjeningen til at virke med DVBViewer, nogen forslag?
/Morten





molassen
 
Overclocker
Tilføjet:
16-06-2006 14:28:54
Svar/Indlæg:
9/0
Fjernbetjeningen virker "out off the box" med DVBViewer pånær volume op/ned.
/Morten