Hej - jeg har et sådant board. Jeg synes ikke at der er særlig meget forskel på Bios versionerne til dette board (kører selv med den nyeste, som jo også understøtter Mobile cpu'er)
Min bedste råd for dette kort at udskifte begge de passive profiler på henholdsvis syd- og nordbro med køleprofiler med påsat blæsere, ellers bliver kortet MEGET varmt.
Jeg har brugt en Titan NB køler i kobber med indbygget blæser og jeg har brugt en NB profil (m. blæser) fra et gammelt Abit IC7-G bundkort.
Det hjælper en del på stabiliteten. Kører du med (forholdsvis) høj FSB (>225 mhz) er det ofte nødvendig med at hæve VDD en del (1,7-1,8v). Det viser sig at være nødvendig for at undgå den såkaldte "coldbug". (kortet vil ikke boote når det skal opstarte fra kold tilstand selvom det gerne vil når det er varmt)
Pas i øvrigt på at bruge for høj Vcore på mobile CPU'er. Det kan nemt brænde af også selvom de ikke er for varme (ikke noget jeg har hørt/læst om, men noget jeg selv har prøvet . :x )
Kortet kører godt med BH5 eller UTT ram (kan jo også give 3,3V til rammene) og den kan godt lide at køre med stamme timings (2-2-2-5 - T1). TCCD er også udmærket men da båndbredden på socket A systemer normalt ikke er meget høj (<240 fsb) er det (efter min mening) den optimale løsning med UTT/BH5 ram
held og lykke og kom bare igen hvis du har yderligere spørgsmål.
------CB