hvorfor #1 ? jeg keder mig bare engang imellem når hele fam er i djurs :D jeg har lavet matematik aflevering fra kl 9 i morges til kl 1 og nu venter jeg på at holland og serbien starter :D ps 4-1 til holland :D
men send lige noget gammelt HW til min lillebrors com hehe :D så er i flinke ;)
Jeg har også fødselsdag om 9 mdr. :00 Desværre bliver jeg kun 17 der, så der går lidt længer tid til jeg kan få kørerkort til bil :l Men det betyder jo ik at jeg ikke kan kører bil :i
Har faktisk haft en Mazda 323'er oppe på marken :e
hvorfor er den skummel ? jeg sagde da bare at de var velkomne til at sende lidt gammelt hw til mig i fødselsdagsgave haha :D og så fordi jeg kedede mig
- Og man kan ligesom mærke det ligger i luften at ens mor vil have en smidt ud hjemme fra, når man får knive, skåle, gryder, pander og en parfume! Og så en 500 lap af sin mormor og morfar :e
#24 Jeg plejer bare at være hjemme hos mor og far den dag, det eneste jeg skal gøre er at fortælle familien at jeg er hjemme, så ordner mor resten. Får desværre ikke så vilde gaver som da jeg var under 18, men familien plejer da at tage en lille chokolade eller et par udenlandske øl eller noget med.
#25 du får conroe og jeg tager MX3 :p Jeg må jo køre den :e