Le mans

Hyggehjørnet d.  14. juni. 2006, skrevet af !-!Shake!-!
Vist: 551 gange.

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 21:38:21
Svar/Indlæg:
3944/384
Hvem skal se Le Mans i weekenden?

Ved jeg skal... Audi står jo til at vinde, og hvem elsker ikke Audi? De laver jo klart de bedste og fedeste biler...

Shake

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 21:41:25
Svar/Indlæg:
6181/270
nej de tyske biler er bedst, da tyskerne går meget op i kvalitet.
det er joderfor tyskerne tabte krigen :e

godt de ikke gjorer det, ellers skulle vi jo kun tale tysk i dag

tror også at audi vinder

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 21:42:08
Svar/Indlæg:
4120/115
Skal desværre til familie fødselsdag på Søndag :x (tude smiley) Plejer ellers at sidde og se "næsten" det hele med alle mine buddies...

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 21:43:02
Svar/Indlæg:
4120/115
Er Audi da ikke tysk??? 😉

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 21:47:25
Svar/Indlæg:
1419/29
Self skal jeg se le mans.

#3 tænkte lige det samme :e

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 21:54:56
Svar/Indlæg:
6181/270
upsss jo da :r
gu er det tysk oprindeligt, men er nu overtaget af det amerikanske selskab GM, men stadig tysk.
tyskerne går altid op i kvalitet, det er jo derfor at de tabte krigen

Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 21:55:06
Svar/Indlæg:
2211/331
Jo,det er en wartburg i forklædning :p

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 21:55:42
Svar/Indlæg:
5410/123
Audi er tysk. ;)

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 21:56:17
Svar/Indlæg:
6181/270
hør deltager der franske brandbiler i le mans?

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
14-06-2006 21:59:51
Svar/Indlæg:
5679/460
1# audi er tysk

jeg skal da se det fra start til slut

skaterpete

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2006 22:00:38
Svar/Indlæg:
124/8
<i>Redigeret... Styr dine udråbstegn.</i>

jeg tror ik at Tom vinder i år.
nu har han sat rekorden så motivationen er ik så stor som sidste år
lidt ligsom schumi - han har os bevist at han er urørlig(gud i regnvejr) så han gider heller ik at kæmpe mere.

Lars

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2006 22:00:52
Svar/Indlæg:
1633/76
Jeg er ikke vild med Audi, specielt ikke med deres Dieselracer. Synes bare ikke det hører til i racerverdenen, kæmpe moment eller ej. Tror dog de ligger til at vinde alligevel, da Audi er ekstremt grundige med at teste deres racere.

Jeg skal nok se det med min storebror og nogen af hans venner på en projektor, så det skal nok blive godt 8)

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 22:04:02
Svar/Indlæg:
4120/115
Hvis de kan vinde med den, så hører den vel også hjemme der... Noget andet, hvis det var et reklame stunt!

Lars

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2006 22:14:09
Svar/Indlæg:
1633/76
Nej, en dieselmotor er landbrugsteknoligi, at de så har fået udviklet lortet til at blive rigtigt effektivt med årene, så er det stadig en traktormotor. Den lyder klamt, ryger fælt og så er momentforløbet totalt wack. Jeg ved godt at det er et forkalket og gammeldags synspunkt, men jeg synes bare ikke dieselmotorer har noget at lave i racerløb, overhovedet. Hvis reglerne tillod benzinbilerne at køre med lignende instillinger (konfiguration, ladertryk osv), så ville de jo flyve ned at langsiden.

Og det er jo delvist et reklamestunt, det siger jo "Hey se os, vi er blevet helt vildt gode til at udvikle dieselmotorer"

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 22:19:13
Svar/Indlæg:
4120/115
Audi er da ejet af Volkswagen gruppen såvidt jeg ved?

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 22:21:48
Svar/Indlæg:
4222/223
Skal både og desværre ikke se Le man. Skal fejre solhverv og 28+60 års fødselsdag, så jeg skal drikke rimlig meget den weekend, og blive passiv skæv :e
Men det plejer at være det samme hvergang der er Le Man, men denne gang er det trods alt ikke min mors fødselsdag der forhindrer mig i at se det. Har ikke zulu :x

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
14-06-2006 22:26:28
Svar/Indlæg:
5679/460
13# deres diesel R10 bil er faktisk hurtigere end deres R8 som de kørte i sidste år , så jeg vil da ik mene det er en traktor motor når de har fået den til at køre hurtigere og længere på literen end deres R8 bil fra sidste år

men hvor meget turbolader der er i den R10 ved jeg så ik :e

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 22:26:36
Svar/Indlæg:
6624/113
#10 - Hvad giver dig dog den ide?

Schumi er en klaphat uden en god bil - og det ser vi bare med al ønskelig tydelighed nu...

Og jeg kan forsikre dig om at Tom K vil kæmpe til sidste blodsdråbe - for har du nogensinde hørt om et team stille op i et racerløb uden at være 100% motiverede på at vinde?

Jeg har ikke... ;)

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 22:26:51
Svar/Indlæg:
4120/115
Nu er jeg ikke 100% inde i reglerne for lemans, men mon ikke der bare er frit slag for hvad de må gøre med deres turboer? Problemet er vel bare at få dem helt hjem, så de skruer jo ikke højere op end de kan holde til... (nogle gør jo nok 😉 )

Lars

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2006 22:50:35
Svar/Indlæg:
1633/76
Jeg er godt klar over at den er hurtigere end den gamle R8 (som forøvrigt ikke må deltage uden restriktioner), men det skulle den også helst være ellers er der vel ikke meget fidus i at deltage. Angående ladetryk på audi's fine nye traktor så kan jeg love dig for at det er superhøjt.

Problemet var at i slutningerne af 80'erne og starten af 90'erne blev bilerne FOR hurtige (F1 har bøvlet med samme problem), jeg mener at bilerne nemt blæste over 400kmt ned af langsiden. Hvis noget går galt i sådan en situation, så er der helt sikkert nogen som dør. Af denne grund (og en stak andre) har man et reglement for hvad man må og ikke må (det har stort set al motorsport).

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
14-06-2006 22:56:45
Svar/Indlæg:
15982/637
#5: Hvis du mener at Tyskland tabte krigen pga den alt for høje fokus på robusthed og uholdenhed og styrke så er du rigtigt på den. De havde ikke fokus på mere enkle maskiner som kunne masse produceres. Men som krigen skred frem og div fabrikker blev bombet (div. produktioneslagerne og olie/benzin lagre), så var der ikke ressourcer nok til at masse producere f.eks tanks. Men de var robuste, fx een Panzer IV kunne nemt tage kampen om med 3 Shermans hvis skud bare prellede af.
Det er dog paradoksalt anderledes med Luftwaffe under krigen, som havde alt alt for mange flytyper og man fik aldrig lavet een decideret jager, jagerbomber, længtrækkende bombefly der var 100% succesrige. Der var en for spredt produktion imellem alt for mange modeller hvilken fabrikkerne ikke havde kapacitet til som krigen skred frem.

Det med GM (hvis du mener General Motors) har overtaget Audi er noget ævl !!
Audi er TYSK og Audi er underlagt AUDI !!!
Hvis GM har købt Audi, har VW-koncernen (VAG) opgivet Audi - højst usandsynligt - eller også har GM købt VAG - højst usandsynligt.

mikael999

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 23:09:48
Svar/Indlæg:
1445/231
Helt rigitgt. Bla. derfor at der ligger lamburghini (staveplade) i de nye Audi a8 v10 og v12 model, da lamburghini er underlagt VW. koncernen (VAG) ;)

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2006 23:18:18
Svar/Indlæg:
2353/24

Hvis du mener at en dieselmotor er oldnordisk og kun hørere hjemme i en traktor, så tager du fejl, for mange af de helt gamle traktorere har faktisk en benzinmotor.

med den moderne dieselteknologi som vi har idag, vil jeg faktisk vove at påstå, at diesel har nogle klare fordele fremfor benzin. f.eks. trækker dieselmotor fra bunden af, ikke noget med at den skal over et xxxx antal omdrejnnger først, ligesom en benzinmotor skal, og den kørere længere på literen (hvilket betyder, og den kan køre et par omgange længere end konkurrenterne).

Personligt holder jeg på at Tom K. vinder, for han er en fanæmonal kørere, især når mørket falder på.

Lars

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2006 23:26:19
Svar/Indlæg:
1633/76
#20 #21
Jep og jep, tror måske han har rodet det sammen da GM engang købte Lamborghini. Audi har så senere hen har købt Lamborghini (som har skiftet hænder en del gange igennem 90'erne).

VW - Audi - Seat - Skoda, er i et eller andet omfang samme firma (ved godt det ikke præcist sådan, men for nemhedens skyld), det kan man f.eks. se ved at de deler en masse motorer. Var der nogen der sagde 1.8T motoren? ;)

General Motors (GM) er så vidt jeg husker verdens største autokoncern (ved ikke hvordan "stor" måles i denne sammenhæng, ved bare de har været omtalt som sådan i mange medier), og de har naturligvis også en del mærker i deres portfolio. Jeg kan ikke huske dem alle, men de har i al fald Opel, Saab og en masse amerikanske mærker (hvor det største er Chevrolet).

Håber jeg har hjulpet mere end jeg har forvirret :p

Johanno

Overclocker
Tilføjet:
15-06-2006 00:39:33
Svar/Indlæg:
81/20
Håber Aston Martin vinder over corvette og tom over dem alle hehe

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 00:52:23
Svar/Indlæg:
6899/119
Mit liv er for kort til at se et 24 timer langt løb hvor Mercedes-Benz ikke er deltager..

Alles ist Fussball..!!

Lars

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2006 01:00:59
Svar/Indlæg:
1633/76
Deltager Aston Martin ikke kun med et par GT-biler? De står jo nærmest stille i sammenligning med prototyperne :e

Mercedes er ikke hvad de har været. Kvaliteten på deres biler er helt i bund, og deres racerbiler... tja, vi kan vist allesammen godt huske hvad der skete sidst de deltog.

Fussball ville være meget federe hvis det inkluderede biler, slicks og benzin 8)

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
15-06-2006 01:42:01
Svar/Indlæg:
15982/637
Vil da hellere bruge 24timer på noget hvor det faktisk er lidt spændende at se på og hvor alt muligt sker, i forhold til 1md med "alles ist Fussball" hvor kampene er drøn kedelige (i hvertfald dem jeg har spildt tid på at se)

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 02:52:38
Svar/Indlæg:
6899/119

Ved godt hvad der skete sidst, ventede bare på nogen mindede om det :00

Le Mans er jo en fantasisk ensidig affære, hvor det halvdelen af tiden bare ikke et spændende fordi afstanden mellem bilerne er enorm :o :l

foo

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 07:28:52
Svar/Indlæg:
1685/240
#26 Jo Aston Martin DBR9 (en racer version af DB9'eren) og de re grum lækre... glædre mig sygt meget til at se dem, bare ærgeligt det ikke bliver nicholas dre skal køre den ene alligevel...

Men jo self skal man da se Le Mans, og jge tror sq også at Tom K vinder, den mand er for overlegen, og han har måske nok det bedste team af dem alle bag sig (sagt med forbehold)...

En spurgte om franske biler er med (kan ikke huske hvem, og gidre ikke lige lede igen)... Sidste år var de to piscarolloer med, som var frask bygget... De var hurtigere end R8'eren, og kunne faktisk ha indhentet Tom inden for den sidste time af løbet da de løb ind i problemer...

Le Mans gælder (næsten) om alt andet end være hurtig, da det er 24 timer det hele skal holde. Stabillitet og holdbarhed er næsten større faktorer end selve farten...

MvH

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 08:24:15
Svar/Indlæg:
3944/384
Audi ejer WW, skoda og lamborghini... Hvem var det der sagde at der sidder en lamborghini i en A8 V10 og V12? Det er noget pjat... Det er rene pålidlige Audi motoere der sidder i alle Audi`er... Og takket være Audi kan man nu også køre hjem i sen lamburghini, ikke som før i tiden hvor du ikke kunne køre 50 km uden et eller andet mekanisk stoppede dig fra at køre videre...

En ting der også er spændene er komentatorene... Man får en masse sjove facts at vide :) Det skal nok blive sjov at se Corvette og Aston Martin kæmpe mod hinanden, de to er jo erkerevaler, og det er sikkert en af de to vinder.

Shake

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 09:12:14
Svar/Indlæg:
6624/113
#30 - Så kommer det an på perspektiv, for det er VW motorer som sidder i både Gallardo og Murcielago - ergo må det være Lambo motorer som sidder i Audi'erne. :P

Uanset hvad er Tom K og hans team vist stadig storfavoritter - og at de vil lege med Diesel, beviser kun at teknologien er kommet MEGET langt siden 70-90'erne og den klaprende hårde motorgang vi allesammen kender fra den tid.

Desuden er energiindholdet meget højere i Diesel end i Benzin - og udnyttelsesgraden derfor også tilsvarende højere.

Jeg tror det bliver spændende at se.

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 10:34:31
Svar/Indlæg:
4120/115
#30 og #31
Omvendt VW koncernen ejer audi, seat, skoda, bentley og hvad de nu ellers har opkøbt igennem tiden...
Men Audi som under selskabhar opkøbt Lamborghini!

Men Lamborghini laver selv deres motorer, se bare Audi årsregnskabn. Lamborghini har lavet præcis lige så mange motorer, som de har produceret biler, ikke én eneste motor i reserve... De har selvtilliden med sig 😉

Men indenfor VW koncernen (og de fleste andre koncerner, og samarbejds partnere for den sags skyld) Der genbruger man jo i stor stil de komponenter de kan, i alle deres forskellige modeller! Hvorfor udvikle den samme ting 2 gange??? F.eks. sidder der Golf undervogne i flere skode og seat modeller, og VW Pheaton danner grundlag for de nye Bentley modeller osv. osv. Og med hensyn til motorer, så går de jo også igen hele vejen rundt. Men self. sidder der jo ikke en lamborghini motor i en Pheaton e.lign. det er de jo nok for forskellige til 😉

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 10:48:36
Svar/Indlæg:
6624/113
Lamborghini laver dem selv ja, men der er tilført masser af tysk teknologi for at få dem til at holde - så i bund og grund er det VW motorer der ligger i dem.

Min sammenligning var måske lidt firkantet, men ikke desto mindre ikke helt i skoven. :P

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
15-06-2006 11:15:31
Svar/Indlæg:
5679/460
25# mercedes var da med her for nogle år siden med en rigtig flot bil de havde bare lavet den for let, så begge biler udgik ved at den fløj ned af langsiden og ud i træerne dog uden alvorlige personskader

Lars

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2006 11:25:40
Svar/Indlæg:
1633/76
De firmaer som er under fælles ejerskab deler naturligvis teknologi, da udviklingen af motorer (og specielt dieselmotorer) koster ufatteligt mange penge.
Lamborghini har lært en frygteligt masse af at dele forskere med vag-koncernen, de er kommet af med næsten alle deres typiske "Lamborghini-fejl". Der er rent faktisk plads til man kan sidde i deres biler nu, de har komplette udstyrspakker og man kan utroligt nok se ud af bilen.. men det er så ikke udelukkende godt. Alt vanviddet som Lamborghini førhen var storleverandør af er også væk, bilerne er måske hurtigere men de er også blevet nemmere at køre (en diablo er ufatteligt tricky i høj fart) hvilket ikke nødvendigvis er en god ting for en superbil. Så jeg er både glad og ked af at VW ejer Lambo i dag. Bilerne er meget bedre, men der er sku ikke meget angribende tyr over dem længere. Hvil i fred Lamborghini.

Bare lige for god ordens skyld, så planlægger Audi at bruge Gallardo'ens V10'er i den nye Audi RS6. Måske ændrer de lidt på motorens karakteristik, men det bliver i bund og grund samme motor.

Lars

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2006 11:35:38
Svar/Indlæg:
1633/76
Det havde intet at gøre med vægt, det var fordi at de ikke havde taget højde for den turbulente luft der findes i slipstrømmen bagved en anden racerbil i høj fart. Når Mercedesner kom ind i denne, så lavede det rod med bilens aerodynamik hvilket gjorde at fronten blev løftet op istedet for at blive presset ned. Det er en ret stor ingeniør-mæssig brøler.
Det er nok mere held end forstand at der ikke var nogen som kom til skade. Mercedes havde jo et supergrimt uheld tilbage i de gamle dage, hvor de fik nakket en masse tilskuere.

Ja, diesel har gjort et teknologisk kvantespring de senere år, men en del tyder på at nogle af de samme innovationer (hovedsagenligt indsprøjtning under højt tryk) kan anvendes på benzin. Desuden så synes jeg bare ikke om momentforløbet på Diesel egner sig til race. Der kommer en kanonstor klump moment lige med det samme, og når der så er kommet godt med fart i bilen, så ebber det ud, og så er det videre til næste gear hvor historien gentager sig. Så foretrækker jeg en benzinbils noget mere harmoniske afvikling af momentforløbet. Desuden lyder det uendeligt meget bedre.

Det er rigtigt at stabilitet er en af de vigtigste faktorer, men hastighedsforskellen på de forskellige klasser er så stor at det er ret usandsynligt at en GT-bil tager øverste placering på podiet.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
15-06-2006 12:12:58
Svar/Indlæg:
5679/460
34# nå jeg mente bare at det var noget med vægt , men jeg så en af de biler flyve af banen , og den lå ik bag ved nogen der lå nogen ca. 50m bag ved den men frem af var der HELT fri

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
15-06-2006 12:16:12
Svar/Indlæg:
15982/637
#32: Og ej at forglemme VWs 2xV8 i Bugatti's Veyron ;)

foo

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 12:44:10
Svar/Indlæg:
1685/240
#36 - Enig, men det jeg mente var også mere at en F1 bil ville aldrig kunne gennemføre Le Mans, da den er konstrueret til at skyde den 100 % af i 2 timer, hvor en Le Mans bil (uanset klasse) er designet til at holde i 24 timer...

Selvfølgelig er alle Le Mans klasser konstrueret udfra at være holdbare og stabile, men ja så sandelig også udfra fart, og der er selvfølgelig forskel på om det er GT3 eller proto klassen bilen er i...

Fik ikke udtrykt det præcist nok før - beklager :)

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 12:45:45
Svar/Indlæg:
3944/384
Holder stadig på en Audi er en bedre mere pålidlig bil end VW seat og alle andre... Audi er en klasse for sig selv og vil altid være det... Dog minder en VW MEGET om en Audi men den mangler et eller andet...

Det er vel smag og behag

Shake

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 13:32:40
Svar/Indlæg:
3943/44
#10 at sammenligne Tom med Michael er nok ikke helt fair.

For Michael er jo bare en opblæst nar, der kører som det passer ham, og det betyder at det ikke altid passer helt med banen og andre kører, og så siger det bang. Det er så specielt de sidste 3-5 år det er gået helt galt for ham.
Og i år kan han jo næsten ingen ting, da Farrari ikke har den bedste bil, og det er jo ikke det der gør en kører god.
En god kører er en der kan vinde på køreteknik også selvom han ikke skulle være velsignet med en ligeså god bil som modstanderne.

Tom Kristensen er jo en anden slags kører, han har talent, og han også haft nogle af de bedste biler, hver gang til Le Mans hvem husker ikke den hvide BMW han kørte i inden han skiftede til AUDI, det var en fin bil, desværre havde den lidt koblingsproblemer, der gjorde de udgik i 23. time.
Tilgengæld kører Tom pænt og respektere sine modstandere.

Men doh det var måske ikke så smart at tage hjem til forælderne denne weekend, de har ikke zulu, så kan kun se noget af det.

Lars

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2006 13:42:14
Svar/Indlæg:
1633/76
Du kan holde på alt det du vil, men prøv og adskil en af hvert mærke og sammenlign dem. De har ufatteligt mange dele til fælles. A3 og Golf er næsten det samme. Sidste generation Passat er stort set identisk med A4 og Octavia. Sådan er der mange eksempler.
Det korte af det lange er at mange dele er bygget og designet de samme steder. Derfor er der ingen forskel, det eneste udslagsgivende er småting i udseendet.

Forresten, bare lige for at være en torn i øjet på dig, så er den nye Audi A6 rigtig dårlig kvalitet. Hjullejerne holder ikke mere en 30-50000km. Det er fandme ikke i orden i en slæde til en næsten en million.

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 14:02:56
Svar/Indlæg:
3944/384
#42 Giver dig ret i alt det du siger... Jeg siger bare at en Audi lige er en tak federe end de biler der ligner den... Den har det der får mig til at sige WOW.... Problemet med hjullejerne vidste jeg ikke, men kunne da forestille mig Audi vil betale fordi de når de engang skal skiftes...

Shake

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
15-06-2006 14:04:39
Svar/Indlæg:
15982/637
#40: Ja den er blevet mere pålidelig fordi mere at det kommer fra VW. Forskellen på VW og Audi er basalt set at i Audi'en får du alverdens ekstra og luxus udstyr som standardiseres i deres modeller og derfor er prisen højere - Audien har været at se som en "Luxus" bil i samme stil med Mercedes... men VW har i de senere år bare kraftigt halet ind på dem ved at give folk et yderst pålideligt fartøj til en ok pris (nu skal vi ikke lige tage de danske afgifter ind i billedet, det ødelægger jo alt).
Jeg holder mest af <I>Nazi-vognen </I>som vi kan takke den kære Adolf Hitler for:00 .

http://www.autoshoppingcenter....

Sidst stammer Porschen er faktisk oprindeligt af VW "Käfer" i sportudgave ;) den skulle have heddet Volks-Porsche, men kom ikke i produktion under krigen.

VW Passat synes jeg altid har manglet lidt på udseendet og virket lidt konservativt, som om at VW ville holde sig lidt tilbage fra at blive sidestillet med Audi/Mercedes. Men med den nye Passat og Jetta, siger jeg WOW, VW har virkelig ramt plet der og de ser meget rappere ud en Audi/Mercedes IMO.

mikael999

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 20:20:50
Svar/Indlæg:
1445/231
#43 appropos audi og lambo motorer ;)

http://www.audi.dk/mereaudi/ny...

"Audi S8 er udstyret med en ny V10-motor, som stammer fra supersportsvognen Lamborghini Gallardo."

ja og for det ikke skal være løgn
http://www.audi.dk/nyebiler/mo...

"w12 med 450hk" ;)

;)

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 21:23:11
Svar/Indlæg:
3944/384
Så er det jo også en VW motor der kommer i..

Shake

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 21:26:50
Svar/Indlæg:
2453/80
audi kan rende mig..!

det er sq corvetten mine øjne følger i de 24 timer :p

audi er grimme :00 (no offence)

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
15-06-2006 21:39:13
Svar/Indlæg:
5679/460
47# hver sin smag jeg syntes f.eks audi er en flot bil m til det den skal bruges til , f.eks corvette den ligner jo lidt mere end rigtig bil , som så bare er monster tunet og sat et par klister mærker på

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 21:50:23
Svar/Indlæg:
6899/119

Ja jeg synes også de er møg uhyggelige at kigge på:e

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2006 07:57:13
Svar/Indlæg:
1419/29
#47 har det lige omvendt :p

Benjaminwatson

Superbruger
Tilføjet:
16-06-2006 09:41:39
Svar/Indlæg:
269/64
Jeg skal da se Le Mans, men det bliver optaget, og så må jeg se det søndag og frem.. skal giftes imorgen, og tror sq tøsen bliver sur hvis jeg har et lommetv med...

melander

Superbruger
Tilføjet:
16-06-2006 10:40:39
Svar/Indlæg:
211/39
dte var da et dumt spørgsmål, det burde være vedtaget ved lov af man SKULLE se Lee man.

#51 tillykke med ægteskabet

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2006 10:41:44
Svar/Indlæg:
4120/115
Tillykke! Men man må jo også følge Tom i medgang og modgang 😉 (mest medgang forhåbentlig)

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2006 13:14:06
Svar/Indlæg:
1419/29
#51 Tillykke :D

Jeg kan godt se det er et svært valg :e (giftes eller se le mans)

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2006 21:11:14
Svar/Indlæg:
2353/24

Jeg vil ikke være i tvivl :e Le Man hvad ellers :e

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2006 23:20:53
Svar/Indlæg:
3943/44
#51 Det må sku være en fantastisk kvinde, siden du dumper Le Mans til fordel for hende. Så tillykke ;)

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2006 13:07:51
Svar/Indlæg:
830/15
#51 - Under tøflen allerede inden sammensvejsningen, sikke noget :D

Tillykke :p :e