Hurtige vurdering af Bærbar, skal bestilles i

Diverse d.  15. juni. 2006, skrevet af PRJ
Vist: 438 gange.

PRJ

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 22:49:05
Svar/Indlæg:
1249/247
Hej OC

Jeg skal have en bærbar til kæresten, som jeg også skal bruge lidt.

Jeg ved hun kan lide Zepto, så har set på denne...

Zepto Znote 2215W - Professionel kr 7.400,00 + moms
15.4" WXGA+ kvalitets skærm (2215W2)
1.86 GHz Intel® Pentium® M 750
1024MB (2x512) DDR2 PC5300 - 667MHZ
80 GB 7200 Omdr 8 MB Cache Hitachi
Combo DVD/CD-RW Brænder (All)
Intel® PRO/Wireless 2200BG 54Mbit

http://www.zepto.dk/Default.as...

Hvad siger i til den?

Er prisen OK?

Mangler den noget ?

Mvh Pelle PRJ

Wahanna

Overclocker
Tilføjet:
15-06-2006 23:12:44
Svar/Indlæg:
6/0
Hejsa ! jeg vil lige komme med en kommentar til denne computer !
jeg er ejer/ bruger af 2 Zepto bærbaremaskiner (forskellige modeller) købt i jannuar i år !
den første har været til rep 4 gange på knap 7 måneder !
den anden har kun været af sted 3 gange !

fejlene har hver gang været (ifølge zepto) fordi vi bruger dem som "bærbare" dvs at de unskylder sig med at det kun er stik der er løse osv... men hvorfor tager det så 3 uger hvergang de er til rep ???
men hvor om alting er så har jeg også en acer og en Hp som bliver brugt mindst lige så ofte som zeptoerne - de er lidt ældre men der har aldrig været noget galt med dem overhovedet i de 2 år jeg har brugt dem !

så derfor vil jeg sige ! KØB ALDRIG zepto men vælg der i mod ACER eller HP

har lige fundet et par link til dig :)

ACER ca samme pris
http://edbpriser.dk/Listprices...

Acer billigere
http://edbpriser.dk/Listprices...

Men skriver du lidt mere om hvad hun skal bruge den til vil det være nemmere at finde nøjagtig den bærbare der passer til hendes behov :)

PRJ

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2006 23:25:37
Svar/Indlæg:
1249/247

Tak for dit tip, jeg har endnu ikke set på dine links, som jeg lige vil gøre...

Hun / vi skal brugden til:

DVD og DivX
Internet
Word
Billedredigering
Kortlæser
56K Modem ( til sommerhuset )
Trådløst til fremtiden
Små tøsespil

Det vil ikke være et minus at den også kunne spille bare lidt 3D, men det skal ikke koste meget ekstra

Vender lige tilbage om lidt...

Mvh PRJ

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2006 07:45:54
Svar/Indlæg:
830/15
Jeg har kun gode erfaringer med Zepto, kabinetterne virker somom de er af god kvalitet - de knirker ikke når man vrider i dem og tastaturene er, for mig, gode at skrive på.

Jeg har erfaringer med 5 Zepto bærbare af forskellig alder, selv ejede jeg en 4200 serie fra for ca 2år siden og indtil sidste år, de andre er kammerater der ejer dem - den ene af dem har sågar været på gulvet, uden at skulle til rep, det eneste der skete var at kabinettet åbnede sig 1mm i kanten et par steder.

Til gengæld har jeg ikke de fedeste erfaringer med Acer, HP har jeg ikke mange men kun gode erfaringer med.

Man kan sige om det at der jo altid er nogen der har ekstremt meget bøvl med et mærke mens andre ikke har et eneste problem med det (Tag bare Maxtor som eksempel :) )

The

Overclocker
Tilføjet:
16-06-2006 10:07:28
Svar/Indlæg:
34/3
jeg har en dell, og den er jeg super tilfreds med, den kører bare godt og trækker mine tunge programmer...

smut da lige forbi deres hjemmeside og se hvad du kan få.

alt efter hvor meget man er på farten og for hende er en17" skærm måske lige til øllet, men det den fedeste skærm jeg har set på en blærbar.

tag det med folks dårlige oplevelser med et gram salt, man kan jo også få blå mandags biler og sådan... ud af så mange forskellige maskiner der bliver solgt vil der altid være nogen der har gode og dårlige oplevelser. ;)

Pøj pøj med valget

PRJ

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2006 15:46:04
Svar/Indlæg:
1249/247
#3 og 4

Tak for jeres mening og erfarring, jeg har nu lige afbestildt den Zepto, som jeg bestildte igår.

Jeg er normalt ikke meget for DELL, men det er jo kun et "Problem" ved stationere pc'ere ;) Så jeg smutter forbi DELL alligevel

Mvh PRJ

Go' weekend

Alle supertilbud er stadig meget velkomne ;)

aigh!

Overclocker
Tilføjet:
16-06-2006 16:38:07
Svar/Indlæg:
529/97
til #1:

Når det tog 3 uger, er det fordi de har masser af maskiner at se til, og derfor er det svært at finde tid til at løse din computer, også selv om det er en lille, dum fejl!

Zepto har jeg personligt hør gode ting om, og må indrømme den computer så god ud...Men ja, det forskelligt fra person til person med hvilke erfaringer de har haft med forskellige mærker

PRJ

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2006 06:13:41
Svar/Indlæg:
1249/247
Ja så jeg er tilbage...

Jeg er igen af andre blevet frarådet Zepto og var inde på falkoner alle og syntes ikke om kabinettet, det virkede lidt tyndt i det, specielt under tasteturet.

Tilgængæld syntes jeg denne ser fed ud.....

HP DV8220EA

http://www.edbpriser.dk/Listpr... #

Hvad synte i om denne ?

;)

PRJ

Wahanna

Overclocker
Tilføjet:
17-06-2006 20:09:01
Svar/Indlæg:
6/0
hej igen !!!

det ser ud som om du har fundet en meget fin computer der #7

men skal du ikke bruge den til andet end det du har beskrevet i svar #2 er den nok lidt overkill til formålet - men enig det er en pæn / god PC

Gr00wer

Overclocker
Tilføjet:
22-06-2006 13:12:56
Svar/Indlæg:
200/19
ja med 17" skærm... hvilket smækker den fra bærbar til slæbebar, sry men en bærbar mister ligesom værdien når det er med 17"skærm.. og det kræver mere strøm, mindre levetid på batteriet..