Hvad med at stoppe med at spamme den her tråd?
Der er MANGE som har været tilfredse med deres Hiper 580 Type-R. Bare fordi du (af ukendte årsager) synes den er en spand pis, behøver du jo ikke at flippe ud hvergang nogen siger noget positivt om den, vel? x(
Hiper's type-r har været igennem utallige testbænke, og langt de fleste af dem har den fået gode anmeldelser. Så hvad med at du pakker sammen inden du begynder at sige noget mere du ikke kan bakke op?
Hvorfor siger du modulære psu'er er dårlige? Ved du overhovedet hvad der menes med modulær? Det betyder kun at kablerne kan tages af, og hvis du synes at "aftagelige kabler = dårlig psu", så vil jeg anbefale at du slukker for computeren nu, og stopper med at give råd om ting du ikke ved en noget om. Aftagelige kabler siger sku ikke en skid om indmaddens kvalitet. Sikke en gang bræk.
Som en sidste note vil jeg sige at "det er rent idioti" at vælge en psu udelukkende på mærket. Du skal sku ikke have et klistermærke til at trække din psu, det er sku elektronikken indeni der klarer det! Antec som var psu guderne i de gamle dage har f.eks. på det seneste lavet nogle rigtigt lorte psu'er, og "Targan" som egentlig hedder Tagan, har sku ikke fået roser for alle deres psu'er. Der er også et par stykker herinde hvis superdyre Enermax psu'er ikke har kunne klare mosten. Hvis jeg tænkte som dig, så ville de jo alle være lorte-mærker, men sådan ser jeg ikke på det. Pudsigt hva'? :r
Hvis jeg skal nævne et mærke som har været med fra dag 1, og altid har lavet et bundsolidt produkt, så må det være Fortron (også kendt som FSP-Group). Deres grej er ikke billigt, men til gengæld så er det kvalitet uden dikkedarer. Noget som efterhånden er sjældent nu om dage.