Norton internet security problem med messenge

Software d.  19. juni. 2006, skrevet af Elpærer
Vist: 273 gange.

Elpærer

Overclocker
Tilføjet:
19-06-2006 17:18:44
Svar/Indlæg:
58/21
Hej Overclockere

Jeg har et problem med min nabos computer. For et par uger siden installerede jeg Norton internet security 2006 på ders computer, men da jeg havde installeret det, kom der en boks op, og sagde:

Error: "Norton AntiVirus was unable to scan your Instant Messenger . . . "
(3021,4) after installing Norton AntiVirus 2006

Jeg havde så fat i Norton support 3 gange, og alle tre gange fik jeg et standard svar som lød at jeg skulle afinstallere programmet og installere det igen. Ikke ligefrem den bedste support service :(

Det har så ikke hjulpet, og nu har jeg ligesom dropet Norton's "løsningsforslag"

Er der nogen af jer, der har oplevet, at Norton og Messenger ikke kan arbejde sammen?? og hvad gjorde i for at få det fikset(hvis der er en mulighed for det)

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2006 17:48:34
Svar/Indlæg:
4120/115
Deres internet security pakke er det værste bræk der nogensinde er sendt på markedet, og så det sagt!

Selvom du måske slipper af med den fejlmeddelelse på et tidspunkt, så ender du aligevel med en ubrugelig computer, for de har blokkeret for alt!... Man må ikke engang sende mails på port 25 :00 :p men de regner jo nok heller ikke med at folk benytter email længere :00

Mit råd, slet lortet, og find en Norton antivirus i stedetfor, hvis det absolut skal være norton/symantec...

voldsvalle

Superbruger
Tilføjet:
19-06-2006 18:54:04
Svar/Indlæg:
440/46

Er HELT enig. Det er ligesom Jehovas Vidner, pissebesværligt og altid i vejen - og ligeså svært at slippe af med igen.

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2006 20:15:37
Svar/Indlæg:
3532/303
Løsnings forslag:
Slet Symantec software.
Download bitdefender, nod32 eller avast av.
Installér
Og voila, ingen problemer fremover :)