Zone alarm

Software d.  20. juni. 2006, skrevet af System
Vist: 591 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
20-06-2006 20:21:18
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey folkens,
Jeg står og vil til at opdatere mit zone alarm pro.
Når jeg starter installationen står den og tænker lidt, hvotrefter den så kommer med følgende meddelse:
"Setup is unable to log into the TrueVector service. Install cannot continue without logging into the TrueVector service."

Jeg har afinstalleret den gamle version og slettet resterne af mappen under c:/programmer
Jeg har forsøgt at trykke ctrl-alt-delete for derved at lukke true-vector, men den er ikke på listen.
Men det er vel ikke så underligt, når jeg har afinstalleret den gamle.

Håber at der er nogen der kan hjælpe..
God sommer.
Tuborg ?:(
foo

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2006 20:34:00
Svar/Indlæg:
1685/240
prøv og installere den gamle igen, og se om du så ikke kan opdatere...

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2006 23:42:34
Svar/Indlæg:
2845/91
Nu har du ikke andre firewalls installeret eller en antivirus med firewall funktion vel? Det kan også være din router som blokere den port TrueVector bruger.

steen

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2006 13:52:55
Svar/Indlæg:
2870/65
Så vidt jeg husker, ligger true-vector i Enhedshåndteringen som en Service.

Prøv at kigge i Enhedshåndteringen - Tjenester og Programmer - Tjenester. Prøv om du kan finde true vector her.

Hvis du kan skal den startes (højreklik og vælg Start).

...nu kan du forhåbentligt huske det gamle password for true-vector...hvis du har sat password på...ikke? Det skal du bruge for at kunne opdatere/af-installere.

Hvis du har sat password....og ikke kan huske det...er en re-installation af XP nødvendig, så vidt jeg husker.

Jenner

Elitebruger
Tilføjet:
25-06-2006 13:49:46
Svar/Indlæg:
2267/261
ved du hvad smarte ?. Du kan låne denne kode af mig til norman antivirus % firewall personal. Gratis opdatering mate, Jeg betaler.

Kode: FCZWE-ZVGPS-UCEKT-DGBHD-SNKDS

Dl Link: http://download.norman.no/nic/...

Er ikke sikker på dl link. Men så kan du selv finde den rigtige vers.