Puff the magic motherboard *BURN*

Bundkort / CPU d.  22. juni. 2006, skrevet af Erroneus
Vist: 356 gange.

Erroneus
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2006 09:23:25
Svar/Indlæg:
673/19
Targan som lige har købt et nyt Asus P4P800-X har haft en ret kedelig oplevelse med det.

Helt nyt og sat i og så skete følgende:




Ledningen til PSU'en blev også beskadiget, men efter det blev ordnet virker PSU'en selv, så det "lugter" lidt af at defekt bundkort.

For at gøre situationen endnu mere sur, vil Multimediaworld ikke bytte det, men vil have det over Asus, så det betyder 4-6 uger ventetid på at få et nyt. Surt show :00

noBrain
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2006 10:04:02
Svar/Indlæg:
326/165
Grrr, hvilken forhandler vil ikke bytte et så åbenlyst defekt bundkort - der er jo 0-chance for at kunne reparere det bræt...



Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2006 11:27:43
Svar/Indlæg:
830/15
Bol dem i numsen med forbrugerstyrelsen og stik dem i næsen med dolph!



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2006 11:46:33
Svar/Indlæg:
6052/189
#2:

Problemet er jo bare at ny lov siger at forhandlerne kan sige "fuck dig" mht til RMA. De kan ifølge lov sige at du selv skal klare det gennem producenten.


Og det sparer jo tid for firmaet, da det nye bræt du får jo bare kommer direkte fra asus og ikke fra forhandleren.



Erroneus
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2006 13:06:13
Svar/Indlæg:
673/19
Loven siger også forhandleren skal løse problemet inden for en fornuftig tid og hvis det er af teknisk natur, er det fair hvis det tager lidt længere tid.

Store dele af købsloven er desværre forbandet grå.