Hvilken driver til A8N SLI Premium?

Diverse d.  23. juni. 2006, skrevet af DKMaster84
Vist: 510 gange.

DKMaster84

Overclocker
Tilføjet:
23-06-2006 16:23:29
Svar/Indlæg:
84/35
Hey Alle.. :)

Jeg har det her dejlige bundkort ASUS A8N SLI PRE.. lækkert

men har det problem og det er at på deres hjemme side er der så mange driver og det ene og andet.

hvad af driver skal jeg bruge og hvad af de ander programmer synes i er gode.. er lidt tabt her.

her kan i høre hvad jeg har prøvert..

startede med alle driver og de er instaleret men lige meget hvad mangler jeg stadig en ethernet - crontroler som ikke vil instaleres 😕

og så har vi AI Booster som ikke rigtig virker stabil men skulle være et clok værktøj

bruger lige nu det PC Probe II som jeg godt kan lide at holde lidt øje med hehe.

hmm ellers var det en cable tester som virker kejne!!

og der stoppede jeg og ville have hjælp af nogen lidt mere proff i det her emne

Håber at i er friske på at hjælpe mig lidt :D

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
23-06-2006 17:55:50
Svar/Indlæg:
5679/460
du skal bare hente Nforce fra www.nvidia.com

den nyeste

jeg har selv A8N-E jeg har slet ik noget af det jeg henter ved siden af hvad jeg skal bruge vis jeg skal OC så henter jeg et OC program for jeg syntes ik at asus er godt , bruger selv "probe 2"

DKMaster84

Overclocker
Tilføjet:
23-06-2006 18:40:56
Svar/Indlæg:
84/35
oki mange takker.. det var sku bare guld for jeg var ved at blive lidt tabt efter hånden hehe

jamen Nforce driveren instaler da ikke alle så som raid osv ??

mener jeg da ikke helt hehe

men igen du. takker for hjælpen. 8)

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
23-06-2006 19:13:40
Svar/Indlæg:
5679/460
2# den har alle drivere i en og jeg mener også den smider raid driver og tool med i , tror jeg ik hæng mig op på det

gør som mig hver gang du formatere så gå ind på hjemme side for dit chipset og grafikkort og hent de nyeste drivere

www.nvidia.com er både grafikkort og chipset

eller www.ATI.com

så har du begge links