#5 Ja lidt.. Hvis DELL via denne aftale vil gå over til AMD som grundelement er det rigtig dumt, men hvis det kun er en del af deres computer så er det ikke når så slemt....
Men for DELL betyder det større markeds andele.. Da der er mange der ikke køber DELL pga at de kun ku fås med intel..
#7: AMD's Turion skulle ikke være helt skidt, men jeg har dog aldrig selv prøvet en bærbar med den. Jeg har derimod haft en AMD XP 2500+ Mobile i en bærbar og det var forfærdeligt så meget larm blæseren kunne lave, da den kørte næsten hele tiden. Min nuværende 1,6 Ghz Pentium M kører aldrig med blæseren ved alm. Word og websurfing...
#7 Tje har hørt mange som sprang fra da de fandt ud af der ikke var mulighed for at få amd cpuér.. Der er nogle som mig som KUN vil have amd, tror at hvis den nye conroe ligger langt nede i pris kan den være atraktiv, men ellers er det kun amd der tiltaler mig..
Og de sælger andet end bærbare. :D
Og det vil da aldrig sænke markedsandelen med større udvalg..
sq ikke det bedste tidspunkt at få den deal i hus på...det skulle de have gjort mens s939 var toppen istedet......igen kan man kun få det næstbedste hos dell :D
#11 Ja, men det viser bare endnu en gang, at markedsandele ikke altid hænger sammen med, hvem der kan tilbyde det bedste og billigste. Intel har altid solgt mere end AMD, også i de perioder, hvor AMD har været et bedre køb for de fleste.