Havde en god nyhed :o)

Diverse d.  28. juni. 2006, skrevet af Sammer
Vist: 269 gange.

Sammer
 
Superbruger
Tilføjet:
28-06-2006 00:05:47
Svar/Indlæg:
98/59
ja indsendte en god nyhed ang. Conroe med den kom ikke med ☹ . Lidt dårligt især når den ikke har været postet her. Vist sidste gang jeg poster her

Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-06-2006 00:07:13
Svar/Indlæg:
6624/113
Har du læst guiden til indsendelse af nyheder?

For det bør du helt sikkert gøre når dem du indsender ikke bliver postet...



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
28-06-2006 00:13:36
Svar/Indlæg:
14079/622
Der er som sagt grænser for, hvor meget vi gider rette i de indsendte nyheder. Hvis det er en tekst der tilsyneladende er brugt 2min på, fyldt med stavefejl, og uforståelig formulering, ryger den for det meste ud. Det samme gælder for nyheder, crewet finder irrellevante.

Men jeg vil da sige, at det er relativt sjældent nyheder bliver kasseret. :)

Det skal lige siges, at jeg ikke har set den nyhed du har sendt ind..men prøv da bare igen, vi værdsætter gode nyheder ;)





beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-06-2006 00:22:50
Svar/Indlæg:
3943/44
Tror det var mig som slettede den.
Teksten var meget kort, og der var ikke nogen kilde angivelse.
Og så har jeg selv for nok en måned siden postet en lignede nyhed, med de internationale priser, hvor de danske priser blev regnet ud.

Og ja jeg ved godt at din kilde ville være shg men de har haft de priser på i et stykke tid nu, og de sætter altid det nyeste hardware på deres sider, også inden vi får en endelig pris, og så de sætter den bare højt.

Men som der står i reglerne for at poste nyheder, så forbeholder vi os retten til at afvise dem uden begrundelse.



gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
28-06-2006 00:44:16
Svar/Indlæg:
5678/460
det er da heller ik alle mine nyheder der bliver lagt frem vis de var ville jeg ha over 200kr :e og det er selvom jeg opfylder alle kriterier med billeder og længde af tekst men det er jo bare noget man må leve med



Nosferatu
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-06-2006 11:09:01
Svar/Indlæg:
2029/63
Ha over 200 kr?

Prøv at se hvad midt-data har sat af priser :p

E6600 koster omkring 2700 kr hos shg. Midt-Data vil have 3500 kr for den.

Og forklaringen var at ihvertfald var launch partner og det var Shq vist ikke..

Stivt ikke?



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2006 08:35:18
Svar/Indlæg:
6624/113
#4 - Ja du opfylder måske kriterierne for at indsende en nyhed, men det er ikke det samme som at den er af god nok kvalitet til at blive postet på sitet. :P

Jeg ved ikke hvor mange der har henvendt sig til dig angående indsendte nyheder, men der er altså et vist kvalitetskrav til dem. Du kan bare kigge på dem du HAR fået online og sammenligne med det du skrev - så kan du se hvor meget vi faktisk sidder og retter i dem.

Det er altså værd at lige tage sig 5 minutter til at skrive det i Word, og derved komme størstedelen af alle stave-/grammatik-fejl til livs - også selv om man staver af hat.
Så er det også værd at finde et billede i stor nok opløsning, og huske at skrive det korrekte URL med http:// foran.

Det er ikke fordi vi ikke gider have jeres nyheder - TVÆRTIMOD sætter vi MEGET pris på at i gider indsende dem, men der skal ikke rettes ret meget før det er nemmere at åbne linket og skrive nyheden selv.... Der er også en guide til det et sted... :P



Woodgnome
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2006 14:06:04
Svar/Indlæg:
1888/560
Guide? Lige her: http://www.hardware-test.dk/ne...

Den er ikke helt up to date, men skulle dog stadig være hel fin at gå efter :).



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2006 14:11:52
Svar/Indlæg:
3943/44
Og så lige en service oplysning:
Det er ikke længere en option med billede, det skal være der.
Det bliver også snart lavet så man ikke kan indsende nyheder uden.