Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2006 10:34:58
Svar/Indlæg:
80/47
Det drejer sig om Verbatim DVD+R 8.5 GB, 2.4 speed skiver.Jeg ved ikke om det er skiverne det er galt med,men her er en beskrivelse af fejlen.Jeg prøvede at brænde en af disse skiver før jeg opgraderede min firmware og fik et resultat hvor jeg ikke kunne se menuen fra DVD-skiven på tv-skærmen da jeg satte den i min afspiller.Jeg kunne høre at menu'en spillede i baggrunden,skiven var brændt med 2,4 speed som angivet på cd'en.Jeg brændte skiven som jeg plejer at gøre med alm. DVD-R 4,7 GB.Jeg bruger den nyeste version af Nero Burning.Jeg har efter opdatering af firmwaren i min brænder fået et andet resultat,som er at nu er der ikke billedfejl,nu er der lyd i hovedmenuen på disken,men ikke i filmen når jeg starter den.Jeg ved at det ikke er en fejl eller virus i windows,da jeg lige har geninstalleret windows og har fået det samme resultat som før.Har prøvet at "rippe" DVD'er i forskellige programmer med samme resultat.Ved i hvad kan der være galt,brænder jeg skiverne forkert,er der noget jeg skal aktivere/ændre i Nero eller hvad kan det være........?
Jeg har foreløbig brugt 4 skiver på dette,det er for dyrt i længden.
På forhånd tak for hjælpen.