Der kan den streg forekomme nogle gange! Det er ikke en fejl i skærmen for jeg kan holde musen over den :l Jeg fatter ikke hva den kommer af? I skrivende stund er den væk men den har været der før? :00 Der var også 4 streger i forskellige farver en kort overgang? Men den er jo ikke gennemgående? Den stopper ved begge værktøjslinjer? Jeg fatter hat af det?
Moderator
Tilføjet: 29-06-2006 16:54:54
Svar/Indlæg:
5039/109
Måske dit gfx? Jeg har et r9500, som laver streger på halvdelen af billedet, men musen kan godt ses i dem. Prøv evt at afinstallere og geninstallere gfx driver.
ja.. men det er bare det.. det stopper jo ved værktøjslinjerne? Prøver at geninstallere driverne hvis den bliver gal igen.. syns bare det er mærkeligt :|
Er du nu helt sikker? Jeg smider den jo bare til RMA så.. men tror nu ikke det er det.. for det er hverken for varmt og det kommer og går.. det er vildt mærkeligt.. det forsvinder når jeg skal spille.. Og det stopper jo som sagt ved værktøjslinjerne.. så tror nærmere det er noget driver halløj?
Jeg kan altså intet se... og peecee.dk sux pga man altid skal gemme billedet fordi de ikke kan scalere det.... Brug http://www.imageshack.us til at uploade billeder på, det er 1000x gange bedre.