Hvor længe kan et site eksistere?

Hyggehjørnet d.  30. juni. 2006, skrevet af Chromatoner
Vist: 321 gange.

Chromatoner

Overclocker
Tilføjet:
30-06-2006 14:11:31
Svar/Indlæg:
16/2
Jeg er med tiden begyndt at læse mere og mere her på siden.. også selvom de engelske sites kvalitativt er bedre - er det da behageligt med noget på dansk ;)

De fleste her er vel bekendte med Hardinfo.dk? Med fare for at blive sablet ned vil jeg ikke lave noget indlæg dér, men hvad er jeres mening om siden? Der har ikke været nyheder i ugevis, og der er så mange stavefejl i de seneste ting, at det er irriterende at læse... Derfor er mit spørgsmål: Hvor længe kan et site eksistere med inaktivitet - endda uden at give læserne besked på nogen måde - og hvordan retfærdiggør man det over for producenterne? :x (se reklamebannere...)

Jeg tror i hvert fald, HWT.dk kan se frem til mit regelmæssige besøg det næste stykke tid. Særligt finder jeg artiklerne af Klaus S. og red_martians interessante - godt arbejde. I er lige p.t. det eneste danske site, som opdateres jævnligt - så fortsæt det gode arbejde og sats på det kvalitative, det er skønt at se.

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2006 14:18:55
Svar/Indlæg:
3944/384
Vil Give #0 ret... Der er ingen der gør så godt og gennemført arbejde som HWT.dk :)

Så er det vist man siger pænt: Tarkkkkk :) :f :e :D

Shake ( :f )

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2006 14:33:05
Svar/Indlæg:
2620/327
Tak :) Det er altid rart at høre, at nogen sætter pris på det, vi laver.

Og så skal det altså også siges, at det er brugernes fortjeneste, at vi har et så godt forum. Et godt site afhænger ikke kun af crew ;)

BlackCap

Overclocker
Tilføjet:
30-06-2006 15:51:31
Svar/Indlæg:
15/3
Ang dit spørgsmål så...

EVIGT.. sådan da..
sålænge at der betales afgift til dk-hostmaster (dk.) og regningen til deres webhotel oxo betales, så forsætter sitet..

Ang deres rekalmebanner.. så vil de jo nok blive ved med at blive vist. Banner skulle jo gerne give hardinfo enten en intægt eller et banner byt.. så mon ikke oxo at de fortsætter.

BlackCap

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2006 21:03:07
Svar/Indlæg:
4230/89
ja så længe der bliver betalt for at have sidne kørende, så vil den også eksistere...
men de brugere som er registrerede på sitet, vil nok med tiden forsvinde...

så ja, hwt.dk er den eneste relevant hardware side i danmark ;)