så kom min bærbar i mandags.
Den er flot og se på, og jeg er glad for jeg valgte 6615wd da den har et bedre design en 2515(smag og behag)
jeg kan spille bf2 i 1280 x 1024 med alt i medium med ca 50 fps, på en server med 64 spillere og det synes jeg er ganske fint af et 7600go (med 512 mb-ram)
I test score den faktisk det som zepto har skrevet på deres side om 6615wd +/- 100 i 3dmark05 & 06.
Jeg testede den i x2 demobenchmark og der fik jeg 122,864 fps-
Jeg mangler et godt program til at teste ydelse med de 2 kerner og hvad den kan yde. desuden mangler jeg et program til at vise hvor varm cpu, mb og gpu.
Tasterturet så ud til at være lidt ringe kvalitet, men det snyder synes det er behaligt at bruge men det er ikke i samme kvalitet som et dinovo dog. (det har jeg til min stationære pc)
Den er ganske stille når man bruger den. det er kun dvd drevet som larmer når det kører.
Skærmen har en meget bred synsvinkel og viser både film og spil flot, har ingen ghosting set i bf2 og der kan det gå stærkt.
Lydkortet klare også det fint og den indbygget mick fungere fint i bf2, og da jeg ikkehar mick på mine hørebøffer så er det bare nice.
Af minuser kan jeg nævne at de to ekstra fuktionstester som er ved siden af mail knappe, der er det ikke muligt at få det til at virke. jeg skriver en mail og så har zepto bare at løse det. derud over kan jeg ikke rigtigt sige så meget negativt om den. Jeg har dog kun haft den mindre end en uge.
Det kan virke lidt rodet det jeg skriver. bær over med mig. :O)