Overclocker
Tilføjet:
01-07-2006 14:47:28
Svar/Indlæg:
126/22
Hejsa
Har over en længere periode haft et problem med, at min computer genstarter af og til. Jeg søgte (selvfølgelig :00) først i forum, og fandt at problemet kunne ligge i rammene. Derfor lånte jeg min lillebrors Geil value ram og satte dem i.
Computeren genstartede stadigvæk. Jeg søgte i forummet igen, og fandt frem til, at problemet også kunne ligge i min strømforsyngen. I min computer sad på dette tidspunkt en Aspire 520 Watt, og jeg havde hørt rygter om, at den skulle være ustabil. Derfor tog jeg i går min gamle 300 watt, som fulgte med da jeg købte computeren, og satte den i.
Hele aftenen i går har det kørt som det skal, men så i dag, hvor jeg sad på internettet, samtidig med at brænderen var igang genstartede den sørme igen.
Så jeg har en mistanke til, at strømforsyningen bare er for lille. Hvis i er enige i det, hvor stor tror i så en strømforsyning skal være, for at for at kunne trække mit system, som ser sådan ud:
Msi 648fx Neo
PoV 5900 XT
2x512 mb value PC3200
1x120 gb maxtor hdd
dvd-brænder
Den skal være stor nok til at kunne trække en masse kølere, noget lys og evt. en ekstra harddisk og drev.
Tror i jeg er på rette spor?:)