Laver lige en gammel tråd om der omhandler samme emne.
Pc laver en bunke bsod's.. Alt fra PFN_LIST_CORRUPT til BAD_POOL_HEADER og diverse stop koder.
Ram er testet med memtest.. 35 passes uden fejl. HDD er testet med diagnose-tool ( kørt i windows da dos-imaget de har er defekt :( ). Ingen fejl der heller.
Win er geninstalleret, og ældre drivere er taget i brug ( drivere som jeg er sikker på er stabile ).
Det sjove er at det er sket efter jeg har haft et par defekte g.skill i min maskine sammen med mine normale corsair.
Maskinen ville ikke boote med g.skill'ne oveni.. heller ikke kun med dem i.
Så de røg over skulderen og de gamle corsair er røget i igen.
Derefter er alt blevet helvede.. Mellem 1 og +10 bsod's om dagen.
Det sker når man "gør" noget.. fx hvis jeg lukker winamp. Eller åbner IE.. eller bare gør et eller andet.
Men også når pc'en idler ( dog aktivere pauseskærm antivirus-scanning ).
Cpu er også blevet forsøgt at clocke ned.
For en gangs skyld er jeg lost. Jeg kan ikke komme på hvad det skal være.
Umiddelbart lyder det jo enten som rammen eller bad sectors... som du siger du har kontrolleret :l Hvad med hd controlleren, mon den har en ustabilitet e.lign.?
Det kan self. også være disken...? :( For at det ikke skal være løgn, så havde jeg faktisk et lignende problem i sidste uge, hvor en ustabil scsi disk netop lavede bsod... men til syneladende kun periodisk, for fik da alle datene ud af den igen.
Det kan også være at dit bundkort bare ikke lan li de ram. Jeg ka huske mit gamle Abit NF7-S board konstant lukkede div spil ned da jeg havde Kingston Ram i PCen (de var fejlfrie) men da jeg så satte Samsung i var der ingen problemer.
Pt. bruger jeg Kingston Ram til mine Asus bundkort.