Jeg ar lige stødt på en bundkort på kun 17 * 17 cm. Er der nogen af jer der kender noget til den og eventuelt hvad i synes om det og hvilken erfaringer i har med den!
Ny Skribent
Tilføjet: 04-07-2006 21:43:52
Svar/Indlæg:
5678/460
det er lavet til meget små computere og/eller kontorbrug da VIA cpu'er max bruger 10-20w og det er KUN via cpu'er der ka køre i dem og jeg mener via's hurtigste er 1200mhz men er ik sikker
men til kontor brug eller sådan noget skulle de være ok min ven har lavet en til sin mor
Moderator
Tilføjet: 04-07-2006 22:50:48
Svar/Indlæg:
7881/1165
Mini-ITX findes også til pentium4 (socket478) og på cebit så vi til socket754 (amd Turion og sempron) Så denne standard er en VIA-standard, men flere bruger den altså. Hvis man skal småt er det nano-ITX 12x12cm. indtil videre er det kun VIA der sidder på markedet her.
ok. dvs. det er en gode nok hvis jeg skal bruge den til en lille computer, for at den skal stå og være tændt hele tiden og download og upload på nettet. Speciet hvis den ikke bruger så meget strøm.
ja det er rigtigt. jeg må heller lige smutte forbi deres hjemmeside. Jeg kiggede bare i edbpriser, og de billeder de viser, er de uden køler. så troede jeg at de var uden køler. man tak for svaret.