Mit nye vand

Vandkøling d.  05. juli. 2006, skrevet af Millum
Vist: 389 gange.

Millum
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2006 10:14:27
Svar/Indlæg:
345/45
Så er der lige et par pics af mit vand

http://www.myforum.dk/topic.as...

Pc er ikke samlet helt færdig endnu og mangler mit gfx kort som har været til rma i 2 måneder nu :(

beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2006 10:24:47
Svar/Indlæg:
3943/44
Det var da en pumpe der ville noget...

Og så to D-tek radiatorer, og et lille reservoir i forhold til pumpe.

Men giv os nogle specs. og hvad med dine temperaturer, det er jo lige tiden til at teste i den her varme.

Og hvad jeg syntes er mere spændende pris, står nemlig selv og skal til at samle noget vandkøling.

Og så lige hvordan fylder du vand på, reservoir sidder da temmeligt lavt.

Men må sige det ser nice ud, og så har du valgt at køle alt med vand, det er najs...



Millum
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2006 10:29:18
Svar/Indlæg:
345/45
der er en slange som løber op i toppen fra reservoir som jeg kan fylde op i men er ikke helt færdig endnu med det.Har ingen problemmer med at fylde det op.

ved 2.6ghz ligger idle på 31 når pc står direkte i solen og ligger på 42 efter 2 timers prime.

Har først lige fået liv i systemmet efter at mine ram har været til rma-hehe de har voldt mig ret mange problemmer :e



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2006 10:31:31
Svar/Indlæg:
6624/113
Halløjsa der - det ser jo fint ud, lige bortset fra 2 ting.

1. Pumpen kan ikke tåle at sidde placeret sådan der. Akslen på pumpen SKAL SKAL sidde vandret, ellers sætter den sig efter et stykke tid.

2. Man bruger altså ikke silikone til tætning - man bruger unitape eller pakgarn til gevind, og en gummipakning til flangen. Silikone vil blive utæt efter et stykke tid - og så oversvømmer det hele. :/



Millum
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2006 11:18:30
Svar/Indlæg:
345/45
1:
ja ved godt pumpen ik sidder lige men mine slanger blev lige lidt for lange ;)

2:
Der er ikke brugt silikone nogen steder der er brugt pakgarn og sådan noget gråt klister.Der kom nok bare for meget garn og klister på så jeg smurte det bare rundt så det ligner måske silikone.
Der er brugt den gummi flange til pumpen.


Jah jeg er jo så ikke vvs mand hvis der er nogen som er i tvivl om det



LiKka
 
Overclocker
Tilføjet:
05-07-2006 11:29:20
Svar/Indlæg:
51/18
Det ser godt nok voldsomt rodet ud. Man kan ihvertfald ikke ligefrem kalde det casemodding i den forstand ;)
Men effektivt skal det nok være med den kæmpe pumpe :e