Bærbar eller stationær??

Hyggehjørnet d.  05. juli. 2006, skrevet af fckorner
Vist: 250 gange.

fckorner

Overclocker
Tilføjet:
05-07-2006 21:51:45
Svar/Indlæg:
98/64
Jeg har et problem.
Jeg har fået købt denne bærbar http://www.edbpriser.dk/Listpr... og kan så ikke finde ud af om jeg skal sælge min stationær og forbedre min bærbar.

Hvad ville i gøre?? :)

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2006 22:28:47
Svar/Indlæg:
2453/80
OT:

hvor længe har du haft den bærbar og har du haft nogen problemer med den ?

har nemlie en magen til som bukkede under efter 9 dage :l
invalid cmos checksum...

tror det har noget med statisk elektricitet at gøre.. kan du nogen gange mærke en "summen" i fingrene hvis du kører dem over bagsiden af skærmen ? det er alu bag på right ?

sorry for off-topic :r

fckorner

Overclocker
Tilføjet:
05-07-2006 22:34:22
Svar/Indlæg:
98/64
Jeg har haft min siden februar i år, men den gik sort efter et par dage og havde den så til rep.
Men nu virker den perfekt, men kan mærke den samme summen som du nævner.

ncp

Overclocker
Tilføjet:
05-07-2006 23:18:56
Svar/Indlæg:
15/9

Afhænger af hvad du vil benyt din bærbar til, jeg bruger stort set kun min på work. Fortrækker min stationær, hvis jeg skal kode,spille eller lign.

En bærbar er for mig blot et redskab hvis jeg er på farten, så hvis du spørger mig, ville jeg beholde min stationær.

Håber det hjælper :)

fckorner

Overclocker
Tilføjet:
06-07-2006 01:48:35
Svar/Indlæg:
98/64
Jeg syntes bare den fylder for meget og havde tænkt mig at sætte en hurtigere harddisk i og lidt flere ram.

Skal bare bruge den til lidt spil, film og Officepakken.

LMG03

Superbruger
Tilføjet:
09-07-2006 03:19:57
Svar/Indlæg:
283/14
som jeg ser det så synes jeg at du skulle sælge de dele fra stionæren som du ikke bruger og bruge den som server i det mindste, så du altid har en form for backup PC, hvis din bærbar skulle gå hen og dø på et senere tidspunkt.
men ellers kan din bærbar alt hvad du mener at du har brug for.
men en hurtigere hdd er altid godt.
det kan jeg ihvertfald mærke jeg mangler på min egen.

bluedemon

Elitebruger
Tilføjet:
09-07-2006 23:17:07
Svar/Indlæg:
710/40
#0 jeg har begge dele og vil ikke undvære nogen af dem. bruger den stationære primært til gaming og andre ting der kan stå og passe sig selv, hvis jeg ik lige er i nærheden. den blærbare kan jeg ha med rundt i hele huset og bruges mest til at surfe, maile, chatte. jeg syntes at du skal beholde dem begge og så vente lidt med at købe hardware til du har sparet pengene sammen....... :)