Det var godt nok en godt sammenstrikket artikel. Jeg synes den rammer plet; den er ikke for kort, ikke for lang og lige tilpas teknisk til at både begyndere og garvede kan få noget ud af den. Mere af den slags i fremtiden, tak :e
ganske god artikel, personligt havde jeg gerne set at den var endnu mere teknisk, men så havde den jo nok bare mistet en masse læsere da den så ville blive teknisk svær at læse. 8)
Jeg synes det er en fin gennemgang af teknologien - men der er måske lidt for meget "snak" og lidt for lidt tal til nørder som mig :)
Men selv som nørd synes jeg det er en fin grundlæsning inden man kaster sig ud i f.eks. AnandTechs sammenligning (med performance målinger og sager :)) mellem Conroe og AM2. Om ikke andet bliver man "klædt" lidt bedre på til at forstå Anandtechs egen lidt kortere gennemgang i artiklen - og kan også bedre forstå hvorfor det er at Conroe/Core2Duo er AM2 overlegen.
Alt i alt en fin artikel, men personligt foretrækker jeg dem hvor jeg også kan se lidt dokumentation for alle de påståede herligheder i form af performancemålinger og ikke mindst sammenligninger med konkurrerende teknologier.