#18 Ingen af de to suger luft ind udefra, og ej heller gør original køleren. Original køleren og det vandkit blæser den varme luft ud af kabi, og tager ikke luft ind udefra.
#20 Grunden til Accelerero X2's design er, at den er bygget med ehnblik på et BTX system, hvor GFX vender på hovedet, ifht. ATX, og så er der en luftstrøm op imod PSU, der suger den varme luft med sig, og på denne måde fjerne varmen fra acceleroen.
I ATX systemer, der er den eneste løsning, at montere/placere en blæser ved acceleroen, til at fjerne den varme, og tilføre kølig luft til den.
#alle Det er netop for at have en reserve i min køling, at jeg har valgt at kører med 26db papst blæsere, i stedet for 18db, i hele mit vandkøling, for det giver pote nu. OK, det larmer mere, men jeg kan holde næsten de samme temperaturer som jeg havde i vinters, selvom der er 32° i lokalet med min computer (imod 22-23° normalt), så stiger min CPU temp kun fra 51°load til 52°, men har så også sat alle blæserne til at køre 100%, imod de 60-80% de kørte før.