udskiftning af HDD

Diverse d.  09. juli. 2006, skrevet af LMG03
Vist: 271 gange.

LMG03

Superbruger
Tilføjet:
09-07-2006 01:55:28
Svar/Indlæg:
283/14
jeg vil gerne have udskiftet min 2.5" 100GB 4200rpm HDD (HP Pavilion DV5174EU) ud med en anden, men siden alt software inkl. OS var preinstalleret og der fulgte ikke noget software med på diske. den eneste mulighed jeg står med er gendannelses diskene.

er der nogen der kan sige mig om det er muligt at bare bruge diskene eller vil jeg løbe ind i driver/software problemer hvad angår HDD og de andre enheder?

(jeg ved godt det er et dumt spørgsmål forr jer men i mit tilfælde et vigtigt spørgsmål.)

Rimers

Overclocker
Tilføjet:
09-07-2006 02:15:50
Svar/Indlæg:
10/0
hmm min sunde fornuft siger mig der ikke skulle være nogen problemer.
Jeg har selv gjort det samme med min Acer laptop uden problemer så kan ikke se hvorfor du skulle få problemer.
Desuden så plejer de HP at sende CDer/DVDer med så du kan gendanne det hele igen selv om du har smadret alt på harddisken så selv gendannelses partitionen forsvinder.

Håber det er svar nok.

/Rimers

LMG03

Superbruger
Tilføjet:
09-07-2006 02:28:22
Svar/Indlæg:
283/14
tak for svaret og hjælpen.

(der var intet med andet end kabler og andet skidt i kassen fra HP, så jeg er dig svar skyldig over hvorfor jeg ikke har de DVD'er.)

Rimers

Overclocker
Tilføjet:
09-07-2006 12:04:11
Svar/Indlæg:
10/0
Ah okay,, så skal du bare ringe til dem, så kan de sende dig en recovery CD, det kan være de er gået over til samme taktik som Compaq havde for nogen år siden hvor de heller ikke sendte nogen CDer med til maskinen, men når man så ringede ind til dem og sagde man skulle have en Recovery CD så sendte de en.

Kunne være du skulle prøve at ringe til HP supporten og snakke med dem om hvad du gør,, så er du også sikker på det virker bag efter :)

/Rimers