Hey... Om nogle måneder skal vi til at bygge om herhjemme, hvilket også betyder at jeg skal flytte værelse, til et mindre et :( Men det overlever jeg nu nok... Jeg har tænkt mig at skaffe mig af med mit fjernsyn, og så købe en ny og større skærm til min com, samt et TV-Tuner kort... Jeg har haft kig på 2 rigtigt lækre Acer skærme, nogen fra deres Ferrari serie, da jeg også gerne vil have noget der ser godt ud :D Nu er jeg godt klar over at man betaler ekstra "bare fordi" der står Ferrari på skærmen, men jeg synes da ogsp at de facts jeg har læst ser ganske udemærkede ud... Og så har de inbyggede TV-Tuner :D Jeg har haft kig på F-19 skærmen og F-20 skærmen men er det nogen skærme jeg kan bruge til noget??
det var ikke det jeg bad om hjælp til vel?? jeg har selv bedømt designet, som er nice ifølge mig... jeg vil vide om skærmen er udemærket til at se tv på og spille en smule
okay, jeg læser lige lidt tests, og så kigger jeg på lidt dell bagefter... men vil jo gerne kunne blære mig lidt overfor vennerne med en lækker skærm ;)