Dualview med Laptop og Ekstern skærm

Grafikkort d.  10. juli. 2006, skrevet af OneEighty
Vist: 300 gange.

OneEighty

Superbruger
Tilføjet:
10-07-2006 12:46:09
Svar/Indlæg:
116/17
Hejsa
Jeg har som sagt erhvervet mig en zepto 2425w, og jeg har jo såen en fin viewsonic vp201b til at stå, så tækte jeg at det var da smart, så kunne jeg jo bruge min vp201b til at spille på og så bruge laptoppens skærm til at holde øje med msn og surfe ved eventuelle pauser.
Jeg er dog rendt ind i et problem som jeg ikke helt kan se/google mig ud af, jeg har ikke så meget erfaring inde på området dualview, så jeg tænkte jeg ville prøve her :)
Når jeg vælger dualview inde i nvidia driveren vælger den automatisk laptoppens skærm som primær, når jeg så klikker på vp201b for at gøre den primær er den greyed :(
Er det virkelig ikke muligt at komme ud over det? Eller er det bare sådan det SKAL være...? :(

På Forhånd tak

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2006 21:22:09
Svar/Indlæg:
830/15
Du kan prøve at smide UltraMon ind på maskinen, det er et stykke software til at styre flere monitorer med - der kan du, så fremt hardwaren i din laptop lader dig, frit vælge primær/sekundær skærm selvom driveren ikke vil lade dig - samt styre en masse andre ting, benyttede det selv da jeg havde dualview.

Og ja, programmet er ikke freeware.

OneEighty

Superbruger
Tilføjet:
10-07-2006 23:32:08
Svar/Indlæg:
116/17
Jeg har lige prøvet overstående program, og det ser ikke ud til at den vil lade mig vælge min primære skærm selv i dualview :(
Det underlige er at man godt kan vælge den som primær skærm når man køre med klonet skærm, men det er der jo ik rigtigt noget fedt ved :/
Hvad er det egentlig præcis for noget hardware som skal være i orden før man kan køre det dualview med ekstern skærm som primær, er det simpelthen grafikkortet som ikke kan håndtere det?

bobby16

Overclocker
Tilføjet:
11-07-2006 17:18:43
Svar/Indlæg:
283/99
#2: prøv og skriv/ringe til zepto...