LOl du er til grin

Diverse d.  10. juli. 2006, skrevet af System
Vist: 160 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
10-07-2006 14:54:41
Svar/Indlæg:
0/11005
Først og fremest syns jeg denne side er naab, det er så mit eget problem. Men nu har jeg gørt det med. Din lillge domæne haj hvad skal du med : hard-info.dk og tweaktown.dk.

lol først kan du ikke finde ud af at skrive en artikel rigtigt uden at du minimum lyver eb gang. Men lol da du skal sku da ikke stjæle kunder/brugere, sku da unfair. Hvor Gammel er du lige halvhjerne?

Men ja dejligt at blive slebt i retten hva:

HARDiNFO udsat for domænehaj

Den danske hardwareside HARDiNFO.com har opdaget, at ejeren af Hardware-test.dk og Hardware-test.com blandt andet har købt domænerne hard-info.dk og tweaktown.dk.

Dette, mener HARDiNFO.com, er et forsøg på at "stjæle" besøgende fra de to sider ved at pege domænerne videre til evt. egne sider. HARDiNFO.com har kontaktet hardware-test.dk for at få overdraget domænet, men indtil videre uden held.

HARDiNFO.com har derfor valgt at sagsøge ejeren af hardware-test.dk og kræve domænerne overgivet. I den forbindelse har de også været i kontakt med tweaktown.com, der også giver udtryk for forundring over hardware-test.dks manglede sans for etik.

Om HARDiNFO.com får medhold i sin sag, vil tiden vise.

Edit af Woodgnome: Deaktiveret fordi DU er til grin. Tag dig sammen og lad være med at opføre dig som en 12-årig snotunge.

Mail er i øvrigt afsendt til personen, om at indlæg som dette ikke tolereres...