Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2006 16:00:32
Svar/Indlæg:
731/190
Sad lige og camede med en nice pige, og så slukkede min pc lige pludselig. I sådan en situation tænker man, hmm - det var dog besynderligt, hvad kan dog være grunden til det. Jeg retter hurtigt min opmærksomhed mod mit vandkølings system da det før har givet problemer, da jeg havde den gamle L20 pumpe hvor relæet valgte at slukke min pumpe under en god omgang BF2.
Jeg kan hører pumpen kører, da der er den velkendte rasle lyd. Tænker så, hmm - så må den jo også have kølet mit system. Undersøger sagen lidt nærmere og ser at vandet slet ikke bevæger sig i slangerne, men.. pumpen kører jo!?!?!? skiller den ad, og ser til min store fortvivlelse at alle "vifterne" er knækket af - så tror jeg fanden at vandet ikke løber rundt.. :i
Nu må jeg så bare håbe det ikke har taget livet af min PC, eftersom jeg køler CPU, Chipset, GFX samt en raptor og en 250 GB HD på samme system!
Til Aseteks forsvar denne gang, så har den pumpe nok trukket NOGET mere end den er lavet til, eftersom slangerne er kalket godt til :00