Problemer IGEN med Msn Messenger.

Software d.  10. juli. 2006, skrevet af LiKka
Vist: 314 gange.

LiKka
 
Overclocker
Tilføjet:
10-07-2006 22:43:12
Svar/Indlæg:
51/18
Hej alle!

Nu har jeg IGEN fået dette problem med Msn Messenger. Jeg kan ikke logge på. Og den siger bare dette hvis jeg prøver:




Indtil videre har jeg KUN oplevet det problem når jeg installerer det på denne computer. Det sker ikke på min bærbar, og min anden computer.
Den siger det kan have noget at gøre med min firewall. Gu har det ej!
Nogen der har prøvet noget lignende? Eller endnu bedre, det samme?

Evt. En der kan give mig et link til et andet program som ligner Msn Messenger meget, og som ikke lader sig påvirke af "firewall"? Har brugt det program før, men kan ikke huske hvad det hedder. Det ville selvfølgelig være bedst, hvis jeg kunne få mit Msn Messenger til at virke.

HJÆÆÆÆÆÆÆLP

Mvh. LiKka

Seballe
 
Superbruger
Tilføjet:
10-07-2006 22:46:26
Svar/Indlæg:
913/114
Well.. Har haft problemet MANGE GANGE. Fordi har brugt msn i Maaaange år. Men det jeg gjorde for at få det til at virke igen det er.

Luk det helt og reopen. Ellers prøv at genstart compurteren. Ellers må du bare vente. Vente fordi så er det ikke dig der lavet problemet det er msn. Men uanset hvad så har jeg altid fået det til at virke ved at vente hvis de andre ikke virkede. Og jeg har åbnet alle mine porte i ruteren og jeg har firewall ja. Sååe.



BlackSpider
 
Overclocker
Tilføjet:
10-07-2006 22:47:25
Svar/Indlæg:
26/11
jeg har samme problem som dig.



LiKka
 
Overclocker
Tilføjet:
10-07-2006 22:51:16
Svar/Indlæg:
51/18
#1 Tror ikke nogen af de ting du nævner ville hjælpe. Det er et permanent problem. Hvis jeg installerer windows om ville det måske virke. Men gider jeg da ikke, for har lige installeret det! :l

#2 Godt at høre der er en med samme problem. Hvad skal vi gøre ved det?



Jam
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2006 23:04:16
Svar/Indlæg:
976/138
Er det ikke kun det nye Live messenger der har de problemer, for jeg synes da kun msn laver sådan nogle temp fuckups på en halv time en sjælden gang i mellem hvor ingen kan komme på...

Men jeg stemmer selvfølgelig for at alle skal gå tilbage til gode gamle ICQ 2003 og ikke alt det nye popsmarte gøgl...

Der findes vidst et prg der hedder trillian og et der hedder miranda som kan komme på msn... Eller noget i den stil, noget multimessenger halløj... Google er din ven



Noltus
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2006 23:52:30
Svar/Indlæg:
2211/331
tryk på fejlfinding,og bagefter reparere,det virkede for mig de 2 gange jeg har haft prbl. med messenger



PsYcHo
 
Overclocker
Tilføjet:
11-07-2006 00:24:27
Svar/Indlæg:
290/25
#5

Det virker ikke Noltus, det er meget sikkert blevet prøvet, eftersom at den kommer med den "flere fejlslagne forsøg" meddelelse...

#0

- Jeg har haft akkurat samme problem som dig, med live messenger.. Og det er VIRKELIG pain in the ass...! Jeg havde installeret windows uden andre brugere end Admin'ien.. Der gik så en rum tid, og så virkede live messenger pludselig ikke :S

- Det jeg gjorde var så at oprette en ny windows-burger, vupti! Om den sørme ikke loggede på igen.. Men Admin'en ville stadig ikke logge på, om jeg uinstallerede, søgte på alle mulige ting der havde relevans til min msn id på den bruger... Og jeg leder stadig efter svaret, ihvertfald lavede jeg en ny bruger! :)



PsYcHo
 
Overclocker
Tilføjet:
11-07-2006 00:26:04
Svar/Indlæg:
290/25
Prøv lige at lave en ny windows konti, så... Se om det hjælper!

- Ellers kan man jo kun konkludere at der sidder en dårlig firewall i den dåse der!



LiKka
 
Overclocker
Tilføjet:
11-07-2006 01:28:59
Svar/Indlæg:
51/18
#4 Nej det er ikke et af de "klasiske" problemer, hvor det bare er MSN der går mere eller mindre ned. Desværre.

#5 Har jeg prøvet :l

#6 Okay. Det lyder interresant. Det vil jeg prøve. Og ja, det ER virkelg PISSE irriterende!



kkristian
 
Overclocker
Tilføjet:
11-07-2006 12:52:21
Svar/Indlæg:
98/28
Jeg døjer kun med at efter jeg har logget på, geninstallere den sig.