Nu ved jeg jo ikke om du allerde har lavet din RMA, #0, men hvis jeg var dig ville jeg sikre mig at noget evt synligt modifikation på dit bundkort er fjernet så alt er så vidt muligt som før, kun for at undgå afvisning af RMA.
Bare det at kølepasta under din NB-profil ikke er den originale (farve) kan være nok til at forretningen afviser RMA, da du jo har foretaget "ændringer" på dit bundkort. Har det selv fra RMA-ansatte som undersøger særligt komponenter for beskadigelser som kunden selv "kunne" have påført. Nogle forretninger er meget "fair" medens andre bruger alle muligheder for afvisning.
ligeledes bør du sørge for at din bios er 0-stillet så de ikke kan bevise at din PC var overklokket/overvoltet og endeligt sørg for at det hardware som du oplyser til forretningen er noget som dit bundkort understøtter (f.eks din CPU, de kan jo afvise RMA hvis bundkortet ikke er beregnet til den anførte CPU)
Ikke for at lyde "bedrevidende" men jeg har dog haft min del af RMA-sager (så det kender jeg helt sikkert) men blot et godt råd, så du undgår problemer, lad være med at aflevere kortet med synlige ændringer - du kan risikere at de afviser din sag, det er jo sådan set deres ret iflg deres egne formuleringer omkring reklamationsretten (hvis du nærlæser disse på forretningernes site)
håber du du får et nyt bundkort, det er ikke din skyld af det er fejlbehæftet.
----CB