Jeg opdagede noget mærkeligt den anden dag da jeg ville sætte en backup hdd i min putter.
Mit system på det tidspunkt
Chill inno 510a psu 1*7900gt 300gb sata 2 hdd + 120 gb backup som ikk sidder i heletiden har ingen cd drev i da jeg satte hdd'en i.
Jeg kunne sagtens boote i winsovs. Men problemet opstod da jeg skulle lægge noget fra 120'eren over på min 300gb system partion
Man kunne lige nå at trykke sæt ind og så gik der 2 sek før computeren genstartede. Jeg har før gjort det samme med samme opsætning udne problemer men det var først i går den genstartede med det.
hvis jeg ska have nu psu ska det være en med en masse juice og som kan klare sli setup og evt conroe eller andet stort system. og så være noget der stadig kan når den bliver ældrer. nogen der kan anbefale ?
Mht. massere af power og conroe, så er det jo egentlig en sjov blanding. Tror du skal bruge mere juice hvis du køber en p4/pentium d... Conroe sluger ikke så forfærdeligt meget, hvis du så køber 7900 er det slet ikke så slemt samlet.
så det du siger er at hvis man køber en pentium 4/D f.eks en 950D så skal jeg bruge en psu med mere juice ned den Hiper. Men hvis man køber en conroe ville Hiperen kunne gøre arbejdet ?