Har et X-Fi lydkort og Zalman surroundbøffer, og jeg leder efter en switchbox så jeg ikke skal skifte kabler mellem højtaler og hørebøffer hele tiden. Kunne kun finde dette her på nettet
jeg bruger selv kontroller boxen fra det gamle MS Sidewinder Game Voice sæt. Kan skifte mellem headset/højtalere, skrue op/ned for lyden samt mute. Med lidt held kan du finde et brugt sæt et sted?
Hmm! Interessant, men jeg havde - naivt - håbet på en simpel løsning. Har kigget på Creatives frontpanel, men mit kabinet er lukket fortil, og det skal det blive ved med at være.
du kan købe en switchbox i hifiklubben. Har selv købt en til 300 kr med en hjul hvor jeg kan switche rundt alt efter om lyden skal til anlæg,hovedbøffer eller headset.
du kan da også selv lave en, skal selv til at lave en... det er vel bare nogle relæer og en gang ledningværk :D så kan man også få det lige som man vil- det er dog bare ikke altid lige designet bliver så flot he he
Den simple løsning er vel bare et par Y-splittere og så bare sikre sig at der er volumenkontrol på selve headsættet, så man ikke ska have lyd på det og højtalere samtidig?
Selv lave en switchbox!!!! Har I drukket petroleum? Mine hænder har håndfladerne vendt udad. Købe lortet - det kan jeg finde ud af, men lave det selv ?:(
Har ledt allevegne. Umiddelbart tror jeg, at det ikke findes i alm. hardwareforretninger, så jeg må troppe op hos HiFi-klubben ved lejlighed. Tak for de gode råd, men som sagt har jeg hænderne omvendt på.