Jeg har prøvet et par gange nu at køre pcmark. men hver gang den er færdig, skriver den "system suite must be selected and run to obtain a PCmark score"
Det er en trial version jeg har, og kan da ikke ændre på noget. Tror jeg ikke LOL
Ifølge min erfaring er den bare ikke stabil når én eller flere af testene fejler, men når fejlen sker ved default indstillinger og en ny cpu, så kan det meget ved være et spørgsmål om en bios opdatering.
I alle de tilfælde hvor jeg selv har haft fejlen har det været et spørgsmål om at clocke ned, give mere/mindre Vcore eller køle bedre.
jeg havde problem med et test også kan jeg husk,så slappe jeg lidt ram timmings og den gik iggenem . selv om alt andet var stabil. pcmark 5 er ret sejt for man kom hele iggenem .
Lorte benchmark, kan ikk gennemføre ligegyldig hvor meget Vcore jeg giver, har givet helt op til 1,55V, kørt med slappeste timings samt laveste hastighed på rammene, lige sluttet af med tur med alt på std, og stadig no go...
#11 > Prøv at klikke på "details" når du har kørt testen, herefter vælger du fanebladet "results" og klikker på krydset ud for "system test suite" sådan som jeg har gjort det på dette screenshot: http://www.hwt.dk/billedbrowse...
Der vil du se at mindst én af testene ef fejlet, det er derfor du ikke får nogen score. PCMark testsuiten er én af de allermest krævende tests der er, hvis ikke dit system er minimum 99,99% stabilt kan du ikke få en score. Det er i alt fald min erfaring.