Ny bærbar til nyeste spil

Diverse d.  21. juli. 2006, skrevet af Scraths
Vist: 177 gange.

Scraths

Overclocker
Tilføjet:
21-07-2006 11:22:46
Svar/Indlæg:
4/2
Jeg skal til at investere i en bærbar når jeg skal på efterskole efter sommerferien. Har kigget lidt på Zepto's Znote 6615WD og Dells XPS m1710, men ved ikke helt hvad der kræves af bærbare hvis de skal bruges til at spille de nyeste spil. Så jeg kunne godt tænke mig nogle råd til hvad jeg skal vælge, og evt. nogle bud på nogle andre bærbare. Mit pris niveau er 13-15.

(P.s. ved ikke om det er det rigtige forum jeg smider indlægget i, bare flyt det, admin, hvis det passer bedre et andet sted)

bobby16

Overclocker
Tilføjet:
21-07-2006 16:04:37
Svar/Indlæg:
283/99
jeg er i lidt samme situation som dig, skal også bruge en gaming bærbar.. jeg har valgt zepto 2425w, fordi den har et støre batteri end alle andre zepto, og derved får jeg ikke en form for stationær-bærbar, hvis du forstår.. desuden har den et max fedt design, fingeraftryksscanner (max blær) og så er der tilbud lige nu..
det eneste negative er skærm-opløsningen
link: http://www.pc-direct.dk/Defaul...

ps: Hvor skal du på efterskole? Jeg er selv lige gået ud fra staby efterskole, max fedt ophold, de bedste 2 år i mit liv!

Scraths

Overclocker
Tilføjet:
21-07-2006 17:09:22
Svar/Indlæg:
4/2
P.p.s xp og andet software er ikke krav, det skaffer jeg selv.

Østerskov efterskole, www.osterskov.dk :D

john_doe_dk

Elitebruger
Tilføjet:
21-07-2006 18:34:49
Svar/Indlæg:
303/32
hej. jeg valgte en 6615wd da den hasr en lidt højere opløsning og jeg må sige jeg er MEGET tilfreds med denne bærbar. må indrømme at selv om jeg har købt en bærbar, så bliver den 99% af tiden brugt hvor der er størm i nærheden. jeg bruger bærbar fordi det er et godt suplemant til min game pc. og den er en del nemere end de 12 kilo den vejer.

Jeg kan spille bf2 i 1280 x 1024 med alt i medium - aa på en 64 spiller server med en gennemsnit på ca 50 fps.

så der er masse af kræfte til nutiden spil.

Scraths

Overclocker
Tilføjet:
22-07-2006 11:49:15
Svar/Indlæg:
4/2
Hvis der er flere der har noget viden der er værd at dele, så vil jeg blive meget glad hvis det blev gjort snarest, da bærbaren helst skal bestilles inden for et par dage hvis den skal være klar til skolestart...